«عکس زمستونی تهران» کامران تفتی زیر ذره‌بین همکاران

علیرضا میرآقا و علی اوجی از همکاری خود با کامران تفتی در آلبوم موسیقایی‌اش گفتند.

«علیرضا میرآقا» نوازنده توانای ترومپت در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور در رونمایی آلبوم «کامران تفتی» چنین گفت: حدود یک ماه پیش آقای میثم یوسفی با من تماس گرفتند که برای ضبط ساز ترومپت به استودیو بروم و قطعه‌ای را برای آلبوم جدید کامران تفتی بسازیم. من او را به عنوان بازیگر می‌شناختم ولی اطلاع داشتم که حضوری هم در عرصه خوانندگی‌دارد ولی اینکه در چه سطحی است را نمی‌دانستم.

وی ادامه داد: آن  روز بسیار خوب بود. به دلیل اینکه قطعاتی که اجرا کردیم عالی بودند و به نظر من تفی راه درستی را در عرصه خوانندگی و موسیقی انتخاب کرده است و مدلی را برای صدایش در نظر گرفته که واقعا بجاست.

میرآقا در خصوص ملودی و تنظیم آن توضیح داد: انتخاب همه چیز دراین آلبوم درست بوده. ملودی‌ها و تنظیم‌ها بسیار دلنشین بود و من به عنوان یک نوازنده زمانی که کار می‌کردم، خیلی اثر را دوست داشتم و لذت می‌بردم.

وی درباره ورود بازیگران به عرصه موسیقی گفت: برای من بسیار مهم است کسی را که با او کار می‌کنم، موسیقی را بلد باشد. چون ما داریم خوانندگانی که از موسیقی چیزی نمی‌دانند. ورود بازیگران به دنیای موسیقی زیاد شده است؛ ولی هستند کسانی مانند اشکان خطیبی که موسیقی را خیلی خوب می‌فهمد و بسیار خوش‌فکر است. البته همه چیز را نباید فقط  به شخص خواننده سپرد بلکه عواملی هم که در جمع‌آوری آلبوم فعالیت می‌کنند، مهم هستند.


«عکس زمستونی تهران» نوید یک خواننده را می‌دهد

«علی اوجی» تهیه‌کننده و مجری طرح موسیقی در گفتگو با خبرنگار  حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آلبوم «عکس زمستونی تهران» چنین گفت: من مجری طرح این آلبوم هستم و آن را منتشر کرده‌ام و در واقع کارهای بیرونی این اثر بر عهده من بوده است. من از همان اوایل که آلبوم ضبط می‌شد، قطعه‌ها را گوش می‌دادم و متوجه شدم که یک اثر متفاوت است و نوید یک خواننده جدید را می‌دهد.

وی ادامه داد: موسیقی آلبوم بسیار ملموس است که در موسیقی ما تا به الان کم بوده است. من به شخصه ترانه‌ها را بسیار می‌پسندم البته دوستی که از قبل با مصباحی و تفتی داشتم من را مشتاق‌تر کرد که این کار را انجام دهم.

اوجی درخصوص نحوه کار خود توضیح داد: من اثر موسیقایی برایم مهم است؛ ولی خوب کارهایی که یک هنرمند در گذشته انجام داده است هم اهمیت دارد. به نوعی پیشینه آن فرد باعث می‌شود که من با انرژی بیشتری با آن خواننده کار کنم ولی وقتی به عنوان تهیه‌کننده باشم ابتدا به صدا توجه می‌کنم؛ ولی اگر قرار به انتشار آلبوم باشد خواننده برایم در درجه اهمیت قرار دارد و با هر کسی کار نمی‌کنم.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار