واعظی:

اگر در مرحله دوم از خودگذشتگی نداشته باشیم قطعا شکست می‌خوریم

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: اگر در مرحله دوم از خودگذشتگی نداشته باشیم قطعا شکست خواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در همایش هم‌اندیشی برگزیدگان مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم مجلس دهم ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدال گرایان با اشاره به تحولات کشور در چند سال اخیر اظهار داشت: نظم سیاسی در کشورها در حال تغییر است، در کشور ما نیز عملکردی که دولت نهم و دهم داشت باعث تغییر در نظم کشور شد که هم نظم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان تغییر کرد.

واعظی در ادامه تصریح کرد: نتیجه انتخابات سال 92 حاصل نظم جدید بود چرا که مردم در این انتخابات رأی به تغییر نظم در داخل کشور دادند و خواستند که آینده کشور به گونه‌ای دیگر رقم بخورد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به انتخابات مجلس دهم افزود: با توجه به اینکه پیش از انتخابات آگاه بودیم که برخی علاقمندند که نتایج به گونه‌ای دیگر رقم بخورد لذا تنها راه  ما این بود که تلاش کنیم تا معتدلین را در سراسر کشور دور هم جمع کنیم.

وی افزود: سه ضلع حزب اعتدال و توسعه، اصولگرایان معتدل و همچنین اصلاح طلبان معتدل تلاش کردند تا توانستیم اجماعی را در سراسر کشور ایجاد کنیم، ما توانستیم با اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل گفت‌وگو کنیم تا این دو جریان کشور را که نمی‌توانستند وحدت ایجاد کنند به همدیگر نزدیک کنیم.

واعظی در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهیم که در دور دوم نیز پیروز شویم باید مانند مرحله اول عمل کنیم تا پیروزی نصیب ما شود، اما اگر به دنبال تسویه حساب شخصی باشیم قطعا بازنده خواهیم بود.

وزیر ارتباطات و فناوری در پایان تصریح کرد: ما بعنوان دولت و همچنین حزب اعتدال و توسعه قصد دخالت در مجلس را نداریم اما اگر وحدت و از خودگذشتگی نداشته باشیم بی‌شک شکست خواهیم خورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: واعظی ، انتخابات ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار