اقتصاد و انرژی در هفته ای که گذشت؛

قبوض برق میلیاردی سهم چه کسانی شد؟/ قیمت بنزین افزایش نمی یابد

صنایع بزرگ کشور در ماه قبوض میلیاردی برق را دریافت می کنند و گاهی این رقم به 14 میلیارد تومان نیز می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قیوض برق میلیاردی سهم چه کسانی شد تا قیمت بنزین افزایش نمی یابد از مهم ترین رویدادهای اقتصاد و انرژی در هفته ای که گذشت؛



قائم مقام وزیر نیرو از آماده باش کامل این وزارت خانه برای مقابله با هرگونه مشکل احتمالی در دوره گرما خبر داد.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به جای این که پول نقد به جیب مردم واریز کنیم،باید بصورت غیر مستقیم هزینه های زندگی مردم را کاهش دهیم.



وزرای امور اقتصادی و دارایی ایران و اندونزی با تاکید بر توسعه مناسبات اقتصادی دو کشور در دوران پسابرجام، خواستار اتصال نظام بانکی دو کشور برای سهولت در مناسبات فعالان اقتصادی شدند.



مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ایجاد و اصلاح زیرساختهای افزایش مصرف سی ان جی یکی از اصلی‌ترین اهداف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.



زنگنه گفت: همه فکر می کنند ما پولدار هستیم اما درآمدهای ناشی از صادرات نفت به خزانه واریز می شود و تنها مبلغ کمی از آن سهم نفت است.



صنایع بزرگ کشور در ماه قبوض میلیاردی برق را دریافت می کنند و گاهی این رقم به 14 میلیارد تومان نیز می رسد.



مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه متن گفت: در میدان نفتی یادآوران و آزادگان عقب نیستیم به طوری که با اجرای برنامه های در دست اقدام حتی از کشورهای منطقه پیشرو خواهیم بود.



یک کارشناس اقتصادی گفت: مؤلفه‌های مطرح شده در اقتصاد مقاومتی کلید حل بسیاری از معضلات اقتصادی در کشور است باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.



مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هنوز قانون بودجه ابلاغ نشده است و قیمت مطابق سال 94 اعمال می شود.



معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: در صورت تکمیل و بهره برداری از پروژه حوضچه فراگیر در منطقه نکا، ظرفیت سوآپ نفت خام ایران از پایانه شمال افزایش می یابد.


انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار