دریادار فدوی در جشن سه سالگی دکتر سلام:

ترس از آمریکا مورد قبول مردم نیست/ شیطان بزرگ بعد از برجام قصد تحقیر ایران را داشت

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شیطان بزرگ می خواست که بعد از برجام با همه توانمندی های خود برای ملت ایران تحقیر بسازد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جشن سه سالگی مجموعه طنز سیاسی اجتماعی "دکتر سلام" اظهار داشت: یک موضوع مهم وجود دارد که اگر حل شود مطالب بعدی به آسانی حل و فصل می شود و آن ماهیت دشمنی جمهوری اسلامی با آمریکاست.

وی با طرح این سوال که آیا ماهیت جنگ ما با آمریکا بر سر مسائل سیاسی منطقه ای است گفت: در حالی که 37 سال از انقلاب می گذرد، نه تنها از شیطانی آمریکا کم نشده بلکه افزوده نیز شده است. 

فدوی با بیان اینکه ماهیت دشمنی و دعوای ما با آمریکا جنگ حق و باطل است تاکید کرد: اگر فردی این مساله را نفهمد، الفبای قرآن و اسلام را نفهمیده است. حق و باطل نمی توانند که کنار هم قرار بگیرند.

وی ادامه داد: اگر کسانی ماهیت دعوا و جنگ شیطان بزرگ را حق و باطل ندانند، کج سلیقگی سیاسی و تحلیل اشتباه کرده اند و مسیر را اشتباه رفته اند.

فدوی با بیان اینکه خداوند سلطه کافرین را بر مومنان قرار نداده است گفت: اگر به وعده های خداوند، قیامت و روز حساب مومن باشیم، وعده خداوند قطعی است و تخلفی در آن نخواهد بود.

وی تصریح کرد: به حمدالله قریب به 37 سال گذشته باور به ماهیت میان حق و باطل وجود داشته چراکه وعده خداوند را باور دارند. 

فدوی با تاکید بر اینکه قدرت آمریکا معنا و مفهومی ندارد گفت: اگر همه قدرت های استکباری از آغاز تا پایان خلقت جمع شوند، با قدرت خداوند قابل مقایسه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه خداوند از جایی روزی می دهد که انسان فکرش را هم نمی کند گفت: شیطان بزرگ می خواست که بعد از برجام با همه توانمندی های خود برای ملت ایران تحقیر بسازد اما مکر خداوند بالاتر از مکر همه آن ها بود و روزی را در کاسه ما گذاشت که دست بشری در آن نبود.

فدوی در ادامه با اشاره به اظهارات وزیر دفاع آمریکا که گفته بود: آمریکا به همراه همه متحدین منطقه ای و غیر منطقه ای خود به دنبال ایجاد قدرت بازدارنده در برابر ایران است گفت: چرا چنین اتفاقی افتاده است؟ چرا آمریکا جرات نمی کند که علیه جمهوری اسلامی وارد جنگ شود؟ قدرت انقلاب اسلامی به حدی رسیده که آمریکایی ها می خواهند در برابر ما قدرت بازدارندگی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ترس بر مومنین نباید وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: مردم ما خوششان نمی آید و قبول ندارند که بعد از گذشت 37 سال از اقتدار انقلاب، فردی از آمریکا بترسد.

فدوی با بیان اینکه باید با زبان های جدی، طنز و هنر این مساله شکافته شود گفت:  ترس در شان یک انقلابی و کسی که دارد در مملکت امام زمانی کار می کند، نیست. 

وی اضافه کرد: تشخیص اینکه چه کسی می ترسد و چه کسی نمی ترسد مهم است. کسانی که می خواهند به جای خدا، دیگران را منشا امور قرار دهند، در شان و شئون انقلاب اسلامی نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار