"stories"جدیدترین قابلیت اینستاگرام +تصاویر

جدیدترین قابلیت اینستاگرام زندگی روزمره شما را به صورت اسلاید شو روایت می کند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام از جدیدترین ویژگی خود به نام "Stories" رونمایی کرد. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که تمام لحظات روزمره خود را به صورت اسلاید شو در پروفایل شان به اشتراک بگذارند. تاکنون کاربران تنها می توانستند یک عکس یا ویدئو را در صفحاتشان منتشر کنند ولی با این ویژگی از این پس می توانند تصاویر و ویدئوهای بی نهایتی را به اشتراک گذاشته که به صورت اسلاید شو قابل مشاهده خواهند بود.

یکی از ویژگی های جالب "stories"این است که دیگر لازم نیست نگران پست های زیاد خود در طول روز باشید چرا که این تصاویر پس از 24 ساعت از پروفایل شما حذف شده و در قسمت Stories قابل مشاهده خواهند بود.

جدیدترین ویژگی اینستاگرام +تصاویر

شما می توانید Stories دوستان اینستاگرامی خود را در قسمت نوار بالای صفحه اصلی تان ببینید. وقتی که آن ها story جدیدی داشته باشند، دور عکس پروفایل شان رنگی می شود. جالب است بدانید، برای این ویژگی مکانی برای کامنت گذاشتن و لایک زدن وجود ندارد و شما می توانید نظر خود را به صورت پیام دایرکت به مخاطبتان ارسال کنید.

جدیدترین ویژگی اینستاگرام +تصاویر

گفتنی است؛ از دیگر ویژگی های این قابلیت جدید ایجاد قفل بر روی آن است. کاربران حتی می توانند این قسمت را برای برخی از فالورهای خود قفل کنند.

جدیدترین ویژگی اینستاگرام +تصاویر

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
بابام هی
آخرین اخبار