یاسوج؛

کاهش شش درصدی سرقت در استان

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:سرقت در استان کاهش شش درصدی داشته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  سردار انصاری در نشست هم اندیشی دستگاه قضا  و نیروی انتظامی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون سرقت در استان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش شش درصدی داشته است گفت: طی این مدت کشف کالای قاچاق در استان نیز افزایش 32 درصدی داشته است .

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دستگاه قضایی بیشترین حمایت و همکاری را در اجرای امنیت با نیروی انتظامی دارد افزود: در همه زمینه ها دادستان مرکز استان از نیروی انتظامی حمایت کرده است و این مایه دلگرمی نیروی انتظامی است .

وی با اشاره به اینکه نمره واقعی خدمت را مردم اعطاء می کنند گفت: خدمت در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بافت قومی و قبیله ای بودن مشکلاتی را دارد و اما وظیفه خود می دانیم که در اجرای قانون و نظم لحظه ای درنگ و غفلت نکنیم.

سردار انصاری افزود: با تقویت پاسگاه ها وضعیت مطلوبتری را در استان برقرار خواهیم کرد و با همکاری دستگاه قضایی تلاش می کنیم امنیت را به بالاترین سطح برسانیم .

دادستان مرکز استان نیز در این نشست گفت: ضابطان سعی کنند هنگام دستگیری متهمان جزئیات را به درستی ثبت کنند و گزارش را با دقت و استحکام بالا بنویسند تا هم مراحل رسیدگی مطلوب تر شود و هم اجرای احکام مسیر روشن تری را به انجام برساند.

مهرداد کرمی افزود: از همه ضابطان قضایی از منابع طبیعی گرفته تا نیروی انتظامی حمایمت می کنیم و با حمایت از آنها اجازه نمی دهیم حقوق مردم و دولت پایمال شود .


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.