نوبخت:

تعدیل نیرو در مترو نداریم

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: تا جایی که شایستگی ها پایمال نشود، تعدیل نیرو در شرکت مترو نخواهیم داشت.

تعدیل نیرو در مترو نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در جلسه مشترک با اعضای هیئت مدیره جدید مترو که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: کار کردن و پذیرفتن مسئولیت بسیار سنگین است، زیرا جای نگرانی دارد که آیا در این مسئولیت موفق می شویم یا در آن شکست می خوریم.

وی با بیان اینکه افزایش کارآیی در این شرکت بسیار مهم است، ادامه داد: تا جایی که شایسته سالاری در میان کارکنان این شرکت حکم‌فرما باشد، تعدیل نیرو نخواهیم داشت.

نوبخت با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در راستای حل مشکلات قدم برداریم، عنوان کرد: امید است با حل مشکلات در خط 7 مترو خدمت رسانی در این خط متوقف نشود و بهره برداری ادامه داشته باشد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: پروژه‌ها در مترو اولویت بندی شده و افزایش کارآیی و همکاری بیشتر با واگن سازی منجر به افزایش ظرفیت مترو می‌شود و این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: تعدیل نیرو نداریم، اما ممکن است جابجایی‌هایی در راستای افزایش کارآیی در برخی مقاطع انجام شود.

نوبخت ادامه داد: هدف ما مسافر محوری است و در این راستا باید سرعت در جابجایی، امنیت و سلامت مسافران و غیره راه در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/

صحبت‌های نوبخت در جلسه مشترک با اعضای هیئت مدیره جدید مترو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار