مترو تهران در هفته‌ای که گذشت؛

دوره جدید مدیریت شهری، دوران طلایی مترو است/ ارائه مشاوره تغذيه رايگان در ايستگاه های منتخب مترو تهران

مهم ترین اخبار و رویدادهای شرکت "مترو تهران" را در اینجا با یک کلیک مشاهده کنید.

بسته خبری آخر هفته/////تغییرات در متروی تهران همچنان ادامه دارد/ارائه مشاوره تغذيه رايگان در ايستگاه هاي منتخب مترو تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مترو در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

دوره جدید مدیریت شهری، دوران طلایی مترو است/ اعضای جدید باید حاشیه‌ها را کنار بگذارند

هابیل درویش مدیر عامل سابق شرکت مترو تهران عنوان کرد: افرادی که در این دوره مسئولیت شورای شهر و مدیریتی را بر عهده دارند مانند هاشمی، پورسید آقایی و غیره شانس مترو را در پیشرفت افزایش می دهند، به شرطی که از حاشیه ها دوری کنند، از این رو این دوران را برای مترو، دوران طلایی می نامیم. اما اگر بخواهیم حاشیه درست کنیم، نمی توانیم پیشرفتی داشته باشیم و باید تعامل وجود داشته باشد که این امر بسیار مهم است.

تعدیل نیرو در مترو نداریم

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار کرد: تعدیل نیرو در مترو نداریم، اما ممکن است جابجایی‌هایی در راستای افزایش کارآیی در برخی مقاطع انجام شود.

تغییرات در متروی تهران همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از استعفای هابیل درویش مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه در هفته گذشته، طبق گفته‌ها قرار است علی امامی جایگزین وی در این سمت شود.

ارائه مشاوره تغذيه رايگان در ايستگاه های منتخب مترو تهران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل جشرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به منظور اطلاع رسانی و پيشگيری از ابتلا به بيماری سل و مشاوره تغذيه در دو ايستگاه صادقيه و ميدان حضرت ولی عصر(عج) در حال برگزاری است.

همچنین روزهای 25 و 26 مهرماه نيز به مناسبت هفته سلامت روان و با همكاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 12، مشاوره رايگان سلامت در دو ايستگاه خيام و دروازه شميران ارائه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار