سرگرد حسنوند خبر داد

قتل فجیع نگهبان ساختمان توسط همکارش/قاتل کمتر از 2 ساعت دستگیر شد

سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان از دستگیری قاتل نگهبان ساختمان در شهرک گلستان که برای بررسی وضعیت مقتول به صحنه جرم بازگشته بود، خبر داد.

قتل فجیع نگهبان ساختمان توسط همکارش/قاتل کمتر از 2 ساعت دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد عبدالمجید حسنوند سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در ساعت ۸:۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ حسب اعلام فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرک گلستان- بلوار كوهك،بلافاصله مامور ۱۱۰ کلانتری به محل اعزام شد. به محض اعلام صحت موضوع، سریعا به همراه تیم عملیاتی به محل اعزام شدیم.

 وی افزود:مشخص شد فردی حدودا ۶۵ ساله بر روی زمین از طرف پهلوی سمت چپ افتاده است و از ناحیه سینه، پهلو و گردن مورد اصابت تعداد زیادی ضربات چاقو قرار گرفته است که باعث خونریزی شدید او شده است.

سرپرست کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان ادامه داد:یک اکیپ از عوامل اورژانس تهران در صحنه حاضر شدند و پس از معاینات اولیه فوت مقتول را تایید کردند که نگهبان ساختمان بوده است.

سرگرد حسنوند افزود: با هدایت عملیاتی و تحت نظارت بازپرس محترم کشیک قتل ،ضمن حفظ صحنه جرم تحقیقات مقدماتی در محل شروع شد. در بازبینی دوربین های موجود در محل فرد ضارب شناسایی شد. 

وی گفت:ساعت ۱۰ صبح روز حادثه در حالی که شخصا در حال انجام تحقیقات میدانی از محل بودم مشاهده کردم یک نفر در حوالی که چهره او شبیه به تصویر بازبینی دوربین ها بود به محل مراجعه کرده و از شهروندانی که در آن محل حضور داشتند در حال پرس و جو در خصوص فوت و یا عدم فوت مقتول بود که سریعا نسبت به دستگیری او اقدام کردیم.

سرگرد حسنوند افزود: پس از بررسی های لازم و بازجویی فنی مشخص شد فرد مورد نظر نیز در آن مجتمع مشغول به کار بوده و مقتول را به قتل رسانده بود.

وی گفت:انگیزه وی از قتل  اختلافی بوده که طی روزهای قبل داشتند و از منزل با انگیزه به قتل رساندن مقتول به محل کارش مراجعه کرده بود که در این خصوص پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل به اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.

انتهای پیام/

قتل همکار در شهرک گلستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار