رئيس كل بيمه مركزي:

"توسعه صنعت بيمه" مستلزم استقرارمدل هاي تعالي است

اگر بخواهيم به پيشرفت صنعت بيمه بينديشيم راهي نداريم كه مدل هاي تعالي سازماني را بياموزيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از بيمه آسيا، رئيس كل بيمه مركزي با بيان اين مطلب گفت: اگروظايف و ماموريت ها مطابق با فرايندهاي ارائه شده در مدلهاي تعالي سازماني اجرا شود از خلا هاي مديريتي كاسته مي شود.

كريمي گفت: در صورتيكه عمر مديريتي نيز كوتاه باشد اما اگر مطابق برنامه و اهداف استاندارد و پيش بيني شده حركت كنيم نمي توان در اجراي نفس برنامه خللي وارد كرد و با اين روش حتي اگر مهره هاي شطرنج تغيير كنند صفحه شطرنج عوض نمي شود.

وي با اشاره به اينكه اگر هر كسي نسبت به جايگاه و مسوليتي كه در اختيار دارد شناخت داشته باشد تاثير گذاري برنامه هاي اجرا شده دو چندان شده و با اين شيوه علاوه بر اينكه سيستم كار خود را به بهترين نحو انجام مي دهد لذت بيشتري از كار و فعاليت بدست مي آورد.

رئيس كل بيمه مركزي از استقرار مدل تعالي سازماني در بيمه مركزي به عنوان يك ضرورت ياد و اضافه كرد با توجه به معيارهاي مندرج در مدل و وجود قياس عملكرد هر سازمان با سازمان هاي پيشرو، شرط موفقيت اجراي مدل در هر سازماني اين است كه همه همكاران با تمام وجود آن را بپذيرند.

گفتني است كارگاه خود ارزيابي تعالي سازماني در بيمه مركزي روزهاي پنجشنبه و جمعه با حضور رئيس كل، اعضاي هيات عامل و مديران كل بيمه مركزي برگزار و شركت كنندگان اين كارگاه فشرده، به عملكرد هاي بيمه مركزي در قالب معيارها و زيرمعيارها و نكته هاي مندرج در مدل و بر اساس منطق رادار امتياز دادند.

هم چنين در اين كارگاه بر تشكيل گروه هاي متمركز، فراهم آوردن اطلاعات و مستندات مرتبط و برگزاري دوره‌هاي آموزشي آشنايي با مدل در كليه سطوح تاكيد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توسعه ، صنعت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار