وزير امور اقتصادي و دارايي:

صورت هاي مالي در مجمع عمومي بيمه مركزي بدون ابهام به تصويب رسيد

برپايي مجمع عمومي بيمه مركزي پيش از اتمام مهلت قانوني از علاقه متوليان صنعت بيمه به شفاف سازي صورت هاي مالي و عملكردي اين صنعت حكايت دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، سيد شمس الدين حسيني  وزير امور اقتصادي و دارايي در پايان مجمع ساليانه بيمه مركزي در خصوص كيفيت برگزاري اين مجمع، ضمن اعلام اين مطلب افزود: مجمع عمومي بيمه مركزي با ساير مجامع يك تفاوت اساسي دارد و به عبارت ديگر مجمع فعاليت تمامي شركت هاي بيمه اي كشور به حساب مي آيد كه همين امر شرايط خاصي را براي برگزاري اين مجمع رقم مي زند.

وي تصريح كرد: خوشبختانه در اين مجمع تمامي صورت هاي مالي بدون هيچگونه ابهامي به تأييد و تصويب رسيد و همه اعضاي مجمع بر اين نكته اذعان داشتند كه بيمه مركزي از حيث حسابرسي و مالي در وضعيت مناسبي به سر می برد.

وزير امور اقتصادي و دارايي به لزوم تعامل بيشتر دستگاه هايي اقتصادي با صنعت بيمه اشاره كرد و افزود: در گزارش هاي سازمان ها و دستگاه هاي ناظر به نكته يا ابهام خاصي برخورد نكرديم و مجمع در فضايي لبريز از تفاهم و همدلي به كار خود پايان داد.

شايان ذكر است مجمع عمومي ساليانه بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي و ساير اعضا و نمايندگان دستگاه هاي عضو در محل بيمه مركزي برگزار شد.
برچسب ها: مجمع ، بیمه مرکزی ، شفافیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار