حجت‌الاسلام پناهیان در جمع تجمع کنندگان در مقابل سفارت فرانسه:

توهین‌های زنجیره‌ای به مقدسات اسلامی نفرت انگیز است/ نوکری آشکار اهانت کنندگان به اسلام برای آمریکا

یک کارشناس دینی اقدامات اخیر نشریه فرانسوی و همچنین اقدامات "دانمارک" و "انگلستان" و توهین‌های زنجیره‌ای به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را اقدامی تنفرآمیز خواند و تصریح کرد: این کشورها مانند سگ قلاده به گردن، مهار خود را به دست آمریکا سپرده‌اند و آشکارا برای این دولت استکباری نوکری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "احمد پناهیان" کارشناس معارف اسلامی در جمع شرکت  کنندگان در تجمع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه اظهارداشت: در دین اسلام اصل جنگ با مستکبران بوده و صلح جز استثنائات است.

وی با اشاره به مذاکرات وزرای امورخارجه ایران و آمریکا در ژنو ادامه داد: ما شرمنده‌ایم که وزیر خارجه کشورمان در کوران فتنه‌های دشمن با وزیرخارجه آمریکا قدم می‌زند.

برخی کشورها مانند سگ قلاده به گردن آمریکا هستند

این کارشناس دینی اقدامات اخیر نشریه فرانسوی و همچنین اقدامات "دانمارک" و "انگلستان"و توهین‌های زنجیره‌ای به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را اقدامی تنفرآمیز خواند و تصریح کرد: این کشورها مانند سگ قلاده به گردن مهار خود را به دست آمریکا سپرده‌اند و آشکارا برای این دولت استکباری نوکری می‌کنند.
 
بمب‌های فرانسوی باعث ریخته شدن خون شهدا هستند

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به جنایات دولت فرانسه در ایام جنگ تحمیلی علیه ایران و حمایت از "رژیم صدام"  گفت: ما هنوز خون شهیدانمان را که با "بمب‌های فرانسوی" به زمین ریخت فراموش نکرده‌ایم.  
 
وی این گونه اقدامات و توهین‌ها را موجب عصبانیت جهان اسلام و مسلمانان عنوان کرد: ایالات متحده اگر خود را در مرز نابودی نمی‌دید هیچ‌گاه دست به چنین اقداماتی نمی‌زد و ما از این پس تا مرگ آمریکا را نبینیم لحظه‌ای دست از مبارزه بر نمی‌داریم.  
 
حجت‌الاسلام پناهیان در ادامه با تأکید بر اینکه پیامبرمان رسول رحمت است اما نه برای کفار و همراهان استکبار، خاطرنشان کرد: با توجه به تسرّی و گسترش دین مبین اسلام و برخورداری از جایگاه ویژه در قلب تمام مردم جهان، هم اکنون غیرمسلمانان نیز در تجمع‌های اعتراضی خود می‌گویند که از اسلام الگو گرفته‌اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار