سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل/ 10

ضرورت اقدام عملی‌تر از سوی دولت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: از دولت انتظار داریم که اقدام عملی‌تر و ملموس‌تری را درباره اقتصاد مقاومتی صورت دهد.

ضرورت اقدام عملی‌تر از سوی دولت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی"احمد حکیمی‌پور" دبیرکل حزب اراده ملت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری سال "اقتصاد مقاومتی، اقدا و عمل" از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: عمل به اقتصاد مقاومتی ما را به توسعه پایدار می‌رساند.
 
وی با بیان اینکه  در سال 95 بهتر از هر زمانی اقدام و عمل برای اقتصاد مقاومتی فراهم است، ادامه داد: دولت در سیاست‌های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی باید توجه ویژه‌ای داشته باشد.
 
دبیرکل حزب اراده ملت گفت: امروز شاهد امید و روحیه مضاعف در آحاد ملت ایران هستیم، اقتصاد مقاومتی در مقوله تولید تأکید ویژه‌ای داشت بنابراین تولید از نظر چرخه اقتصادی مهم‌ترین حوزه اقتصاد پایدار و مولدی است و امیدواریم در شرایط پساتحریم با به راه انداختن چرخه‌های تولید رونق بیشتری را شاهد باشیم.
 
حکیمی‌پور افزود: از دولت انتظار داریم که اقدام عملی‌تر و ملموس‌تری را درباره اقتصاد مقاومتی صورت دهد و البته دولت در این زمینه تلاش‌هایی نیز داشته است اما باید این تلاش‌ها چند برابر شود.
 
وی با بیان اینکه تولید در اقتصاد حرف اول را می‌زند و باعث می‌شود اقتصاد به رشد پایدار برسد، خاطر نشان کرد:  تکیه بر این دو نگاه توأما در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری گنجانده شده و دولت باید به آن اهتمام جدی ببخشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار