سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل/6

عباسی: استفاده از منابع انسانی خوش فکر برای تحقق شعار سال ضرورت دارد

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: استفاده از منابع انسانی خوش فکر برای تحقق شعار سال ضرورت دارد.

عباسی: استفاده از منابع انسانی خوش فکر برای تحقق شعار سال ضرورت دارد"فریدون عباسی" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید، اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری ریشه در هدایت‌های داشته و دارد که از سوی ایشان برای جامعه ما در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه افزود: اقدام و عمل را در جامعه نمی‌توانم توصیف کنم اما پیامدهای نوروزی مقام‌ معظم رهبری در سال‌ها گذشته به نکاتی اشاره داشته است که در ادامه مطرح می‌کنم.

عباسی با اشاره به این که مقام معظم رهبری جامعه را به وجدان کاری برای امرار معاش و جامعه دعوت کرده‌اند، گفت: انضباط اجتماعی و اقتصادی نیز مطرح شده چرا که بدون انضباط در امور مالی و اجرایی نمی‌توانیم با مدیریت جهادی زمینه را برای اقتصاد مقاومتی فراهم کنیم.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به این که منابع انسانی خوبی در کشور داریم، ادامه داد: اگر حوزه فکری استفاده کنیم با کار آفرینی و میدان دادن به جوانان خوش فکر زمینه ایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

وی در ادامه افزود: قوانینی بعضاً در این مورد وجود دارد و می‌توانیم سرمایه‌های کوچک به کار بگیریم چرا که امکانات ایجاد اشتغال در کشور فراوان است و می‌بایست با درون زایی فکر کردن و دراز نبودن دستمان جلوی خارجی‌ها با منابع انسانی داخلی و فکری زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کنیم، البته اگر مسئله را ملی نگاه کنیم می‌توانیم آینده خوبی را برای کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار