سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل/14

صفار هرندی: تحقق شعار سال طوفان‌های تهدید کننده داخل و خارج را مهار می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحقق نسخه مقام معظم رهبری طوفان‌های تهدید کننده داخل و خارج را در سلامت اقتصاد کشور مهار می‌کند.

صفار هرندی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نام گذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: حقیقت این است که ما نسخه‌‌ای را که طبیب حاذق و حکیم نسبت به مسائل و کمبودهای کشور پیچیده است، در اختیار داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: همانطور که صرف خواندن نسخه پزشک دوای درد ما نمی‌شود و با تکرار کردن نسخه‌ای که برای حل مشکلات و موانع کشور پیچیده شده، راه به جایی نمی‌بریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که باید به جای تکرار کردن مطالب نسخه پیچیده شده، به آن عمل کنیم، ادامه داد: باید این نسخه را مبنای اقدامات عملی خودمان قرار دهیم چرا که بحث اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری سال گذشته به عنوان نسخه شفا بخش مشکلات اقتصادی کشور اعلام شد، اما اقدام عملی برای تحقق آن صورت نگرفت.

به گفته وی قبل از هر چیز باید در بنگاه های حکومتی مانند مجلس که نقش قانون گذاری دارد و دولت که به این قوانین عمل می‌کند، قدم‌های جدی برای تحقق آن برداشته شود.

 صفار هرندی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین مساله امسال عملی کردن وعده‌های است که برای سالم سازی اقتصاد و رها شدن آن از طوفان‌های که می‌تواند از خارج و داخل تهدید کننده سلامت اقتصادی و معیشتی مردم باشد، اما با عملی کردن شعار سال و این نسخه پیچیده شده امیدواریم سال پیش رو سرشار از برکت و خیر برای مردم باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار