بسته نرم افزاری؛

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید در هفته ای که گذشت + دانلود

پرطرفدارترین "نرم افزار‌های اندرویدی" دریچه فناوری را برای شما در قالب یک خبر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر کاربر گوشی های هوشمند اندرویدی هستید و می خواهید آخرین بروزرسانی های بهترین و کاربردی ترین نرم افزار و بازی های این سیستم عامل را داشته باشید، در ادامه پرطرفدارترین نرم افزارهای اندرویدی دریچه فناوری را برای شما در قالب یک خبر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندرویدی +دانلود



Phrasebook Pro Learn Languages یک نرم افزار کم نظیر و فوق العاده به منظور یادگیری و آموزش انواع زبان های زنده دنیاست. شما توسط این نرم افزار قادرید به یادگیری و آموزش زبان هایی چون انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، ویتنامی ، آلمانی، ایتالیایی ، چینی ،  پرتغالی ، ژاپنی ، کره ای ، روسی ، ترکی ، عربی بپردازید. شیوه آموزش این نرم افزار نوین و بسیار عالیست و بر اساس کلیک بر روی تصاویر است، به این صورت که شما با کلیک بر روی هر تصویر قادر به گوش فرا دادن به صوت و تلفظ این کلمات هستید و همچنین می توانید با تلفظ لغات با مثال های در ضمن متن آشنا شوید . یادگیری از این طریق برای کسانی که تازه شروع به فراگیری زبان مدنظرشان کرده اند و در مراحل مقدماتی و سطح مبتدی هستند بسیار کاربردی و نتیجه بخش است چرا که این تصاویر کمک خواهد کرد مغز شما همیشه آماده پاسخگویی و یادآوردی لغات یادگرفته باشد.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/1/31/4406517_648.jpg

jetAudio یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین پلیرهای صوتی و تصویری است که قابلیت پخش تقریبا اکثر فرمت های صوتی و تصویری را دارد. اگر به این پلیر علاقه مند هستید می توانید نسخه اندرویدی آن را از طریق لینکی که در ادامه برای شما قرار داده ایم دانلود کنید.




مجموعه کامل قرآن کریم + دانلود صوتی

ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد شهریار پرهیزگار را می توانید به صورت جداگانه و یکجا دانلود نمایید. این مجموعه با کیفیت عالی و با پسوند mp3 در انواع دستگاه های مولتی پلیر قابل پخش است.





معمولا تمام کاربران در روت کردن تلفن همراهشان مشکل دارند و نمی توانند آن را روت کنند. حال در این گزارش می خواهیم اپلیکیشن Root Genius را به شما معرفی کنیم که با استفاده از این اپلیکیشن این امکان را خواهید داشت تا دستگاه اندرویدی خودتان را به سادگی روت کنید.
 
این نرم افزار می تواند به سادگی و با سرعت بسیار بالا گوشی شما را روت کند.  Root Geniusد امکان پشتیبانی بیش از 10 هزار دستگاه اندرویدی مختلف را دارد و می توانید از طریق ان عملیات روت را در صورتی که دستگاه شما از آ« پشتیبانی کند، انجام دهید.





متوقف کردن خودکار برنامه‌هایی که بدون توجیح خاصی مشغول فعالیت در پس زمینه‌ی گوشی هستند، به قدری می‌تواند در نحوه‌ی مصرف باتری‌های موبایل موثر باشد که احتمالا در اولین تجربه‌ای که از نرم افزار‌های مشابه ShutApp Real Battery Saver داشته‌اید، شما را از نتیجه‌ی به دست آمده متعجب کرده‌اند.

همانطور که تبادل اطلاعات توسط نرم افزار‌های بلااستفاده باعث تمام شدن هر چه زودتر بسته‌های اینترنتی می‌شوند، فعالیت آن‌ها در پس زمینه‌ی گوشی نیز تاثیری مشابه در باتری موبایل دارد؛ به طوری که با وجود آنکه شاید استفاده‌ای از آن‌ها نکنید، این نرم افزار در حال استفاده از رم، پردازنده و در نتیجه باتری دستگاه‌هوشمند شما هستند.

ShutApp Real Battery Saver یکی از نرم افزار‌های شناخته شده‌ای است که می‌تواند با انجام متدهای خاصی، و با بستن برنامه‌های بلااستفاده، مصرف باتری را در گوشی شما بهینه کند.





QuickPic را می توان از جمله بهترین و کامل ترین نرم افزارها در زمینه مدیریت گالری شامل عکس و ویدئو در گوشی های اندرویدی دانست که امکانات بسیار کامل و عالی در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات زیاد و استفاده از طراحی ساده و مناسب، توانسته راه خود را به بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی باز کند.


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به تهیه یک کپی الکترونیک از یک مطلب یا پرونده و … داشته باشید ولی دسترسی به اسکنر نداشته باشید؛ Mobile Doc Scanner این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید تمامی مدارک خود را آن هم با گوشی اندرویدی خود اسکن کنید.





یکی از مشکلات اکثر افراد در استفاده از تلفن‌های همراه و به ویژه سیم کارت‌های مختلف مواجه شدن با قبض‌های نجومی یا تمام شدن شارژ پولی سیم کارت‌های اعتباری محسوب می‌شود آن هم به علت پیامک‌های تبلیغاتی، کافیست نگاهی به ریز هزینه‌های استفاده شده بی اندازیم تا مشاهده کنیم هزینه‌هایی نسبتا زیاد برای استفاده از ارزش‌های افزوده پیامکی محاسبه شده است، تا به حال روش‌های مختلفی برای غیر فعال سازی پیامک‌های تبلیغاتی و به ویژه ارزش افزوده معرفی شده است که می‌توان گفت هیچ کدام از آن ها کاربرد نداشته‌اند.





یکی از مهم ترین اطلاعات موجود در یک تلفن همراه پیامک ها و شماره های مخاطبین هستند. گاهی اوقات به دلیل اشتباه کاربر یا مشکلات نرم افزاری پیامک ها و شماره مخاطبین پاک می شوند.

اگر نگران پاک شدن پیامک ها و شماره مخاطبین تلفن همراه خود هستید، نرم افزار Super Backup Pro: SMS&Contacts می تواند به شما کمک کند تا از پیامک ها و مخاطبین تلفن همراه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت لزوم نسخه پشتیبان را جایگزین نسخه اصلی کنید. شما می توانید پس از تهیه نسخه پشتیبان، آن را در کارت حافظه گوشی یا اکانت جیمیل ذخیره کنید.




جدیدترین نسخه مرورگر محبوب Firefox برای اندروید +دانلود

مرورگر Firefox امنیت بالایی دارد که به هیچ وجه ایمنی شما را به خطر نخواهد انداخت، از طرفی دارای سرعت بالایی در بارگذاری صفحات وب می باشد. با استفاده از فایرفاکس می توانید صفحاتی که به آنها علاقه دارید را در لیست بوکمارک ها قرار دهید تا به سادگی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

مرورگر فایرفاکس اندروید، همانند نسخه ویندوزی خود، از افزونه ها پشتیبانی کرده و همین مورد کار را برای کاربران بسیار راحت خواهد کرد تا بتوانند با نصب کردن افزونه های مورد نظرشان بر روی این برنامه آن را سفارشی سازی کرده و با امکاناتی کامل از آن استفاده کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام-باتشکرازبابت معرفی برنامه های اندروید-لطفأبرنامه هارابدونzipارائه نمائید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
مرسی
آخرین اخبار