بسته نرم افزاری (5)

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید +دانلود

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر کاربر گوشی های هوشمند اندرویدی هستید و می خواهید آخرین بروزرسانی های بهترین و کاربردی ترین نرم افزار و بازی های این سیستم عامل را داشته باشید، پرطرفدارترین نرم افزارهای اندرویدی دریچه فناوری را برای شما در قالب یک خبر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندرویدی +دانلود



طرفداران بازی های ماجراجویانه اینجا کلیک کنند(18+) + دانلود

بازی LONEWOLF از بازی های خشن و ماجراجویی جدید در سبک بازی های مکس پین و هیتمن است. در این بازی شما با یک سلاح در محیطی آرام هستید و همه جا ساکت است. بعد از چند ثانیه صدای قدم‌هایی را می شنوید که به سمت شما می آید و بعد صدای تیر اندازی داستان از این جا شروع می شود شما باید نقش یک قاتل مرموز و حرفه ای را بازی کنید و برای رسیدن به مجلس یک سازمان جنایی تلاش کنید.




نرم افزار جدول تناوبی عناصر Periodic Table +دانلود

نرم افزار Periodic Table عناصر شیمیایی شناخته شده در جدول تناوبی را به شما نمایش می دهد و ابزاری است که می تواند در زمینه یادگیری و حفظ جدول تناوبی برای دانش آموزان و علاقمندان به شیمی مفید باشد. این عناصر بر اساس ساختار الکترونی مرتب شده و این موضوع باعث می شود تا راحتر به ویژگی های عناصری که به طور منظم در طول جدول تغییر می کنند مسلط شوید. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند جدول تناوبی را همیشه همراه خود داشته باشند و در صورت لزوم به آن مراجعه کنند.




بهترین نرم افزار اسکن بارکد Barcode Scanner +دانلود

بارکدهای سه بعدی (QR) یکی از پر کاربرد ترین بارکد ها و ابزار هایی است که شرکت های ساخت و تولید و تکنولوژی از آن استفاده می کنند. این نوع بارکد ها اغلب برای شناسایی محصولات و معرفی وبسایت های محصول یا شرکت ها کاربرد دارند. با عمومی تر شدن این نوع بارکد ها و اضافه شدن امکانات مختلف، حال می توانید تمامی اطلاعات خود شامل نام، شماره تماس، آدرس وبسایت، ایمیل و… در بارکد های سه بعدی ذخیره و با دوستان و سایر افراد به اشتراک بگذارید. نرم افزار QR & Barcode Scanner یک برنامه کاربردی و کم حجم برای گوشی های هوشمند اندرویدی است که هر کاربر حرفه ای روزی به آن نیاز پیدا خواهد کرد. این نرم افزار به شما امکان مشاهده و اسکن انواع بار کد و ذخیره اطلاعات موجود در آن ها را خواهد داد.




"AZ Screen" نرم افزاری برای فیلم برداری از صفحه گوشی + دانلود

AZ Screen Recorder امکان ضبط فیلم از صفحه نمایش را می دهد. همان تعداد محدودی از نرم افزار ها که برای ضبط فیلم از صفحه نمایش عرضه شده اند اکثرا، بر روی فیلم های ضبط شده واترمارک قرار می دهند و این در حالی است که برنامه AZ Screen Recorder هیچ گونه واترمارکی بر روی فیلم ها ثبت نمی کند و کار با این برنامه بسیار آسان است.




"LYNE" یک بازی فکری پرطرفدار + دانلود

این بازی به ظاهر ساده توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند و امتیاز 4.5 را هم در گوگل پلی به خود اختصاص دهد. این بازی از سری بازی های مینیمالیست و آرامش بخش اندروید است.

در این بازی شما باید اشکال را با دقت به یکدیگر وصل کرده و امتیاز کسب کنید. پس از مدتی بازی و کسب امتیاز احساس آرامشی به شما دست خواهد داد که پیشنهاد می کنیم خودتان تجربه کنید.




پخش موسیقی با نرم افزار Apple Music + دانلود

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید جدیدترین موسیقی های منتشر شده را به پیدا کرده و از شنیدن آن ها لذت ببرید. همچنین می توانید از رادیوی Beats 1 یا ایستگاه های ساخته شده توسط خود اپل، لذت ببرید. اگر به دنبال یک نرم افزار خوب برای پخش موسیقی هستید که دسترسی کاملی به قدیمی ترین تا جدیدترین آهنگ های منتشر شده را در اختیار شما قرار دهد، معطل نکنید.




مشاهده فایل های word در تبلت + دانلود

برنامه Word یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین برنامه های مجموعه آفیس است. به طبع می توان گفت این نرم افزار، بیشترین استفاده را در بین دیگر برنامه های همین مجموعه دارد. Microsoft Word Preview نام نرم افزاری برای گوشی های اندروید می باشد که توسط کمپانی بزرگ و پراوازه مایکروسافت برای گوشی های هوشمند اندرویدی عرضه شده است که به کاربران امکان مشاهده فایل های ورد را خواهد داد.




نرم افزار دستیار و آچار فرانسه اندروید Assistant + دانلود

Assistant عنوان نرم افزار اندرویدی جامع و کار آمد است که با توجه به امکاناتی که ارائه کرده توانسته تا جزء یکی از محبوب ترین نرم افزار های بهبود سیستم عامل در گوگل پلی شود. این نرم افزار با داشتن 18 قابلیت مختلف نظیر مدیریت مصرف باتری، پاک کردن فایل های بیهوده و بهینه سازی، ابزارهای ویجت، نصب و حذف برنامه بصورت دسته ای و تکی، مانیتورینگ قطعات دستگاه و… باعث می شود عملکرد گوشی هوشمند اندرویدی شما فوق العاده بهبود پیدا کند و در نتیجه سرعت گوشی شما نیز افزایش یابد.

یکی از نکاتی که بعد از اجرای برنامه بسیار به چشم شما خواهد آمد این است که این نرم افزار مصرف باتری شما را کاهش داده و می توانید مدت زمان بیشتری از گوشی خود بدون شارژ مجدد استفاده کنید.




افزایش سرعت شارژ گوشی با "Faster Charger" + دانلود

Faster Charger Battery به شما این امکان را خواهد داد تا باتری گوشی تان را در مدت زمان بسیار سریع تری نسبت به زمان عادی، شارژ کنید. این نرم افزار امکان شارژ کردن سریع باتری، برای 15% الی 30% نسبت به شارژ معمولی را دارا می باشد.

هنگامی که شما می خواهید از این برنامه برای شارژ کردن گوشی استفاده کنید، کافی است که کابل گوشی را به آن متصل کرده و سپس برنامه Faster Charger Battery را اجرا کنید تا شاهد شارژ شدن گوشی در زمانی بسیار کوتاه تر باشید. هنگامی که از این برنامه برای شارژ کردن گوشی استفاده می کنید، یک آیکون که نشان دهنده استفاده از Faster Charger Battery می باشد در بالای صفحه نمایش داده خواهد شد.




با "Lockdown" برنامه هایتان را قفل گذاری کنید + دانلود

با استفاده از Lockdown Pro Premium به راحتی می توانید تمامی برنامه های نصب شده بر روی گوشی خود را قفل کنید تا دسترسی دیگران به آنها محدود شود. این برنامه به گفته سازنده آن بهترین نرم افزار در زمینه قفل گذاری بر روی برنامه ها است و دارای امکانات فوق العاده ای نیز است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار