بسته نرم افزاری (3)

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید +دانلود

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر کاربر گوشی های هوشمند اندرویدی هستید و می خواهید آخرین بروزرسانی های بهترین و کاربردی ترین نرم افزار و بازی های این سیستم عامل را داشته باشید، پرطرفدارترین نرم افزارهای اندرویدی دریچه فناوری را برای شما در قالب یک خبر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندرویدی +دانلود



نرم افزار ضبط فیلم از صفحه گوشی Screen Recorder +دانلود

با استفاده از نرم افزار Screen Recorder می توانید با کیفیت بالا از صفحه نمایش گوشی خود فیلم ضبط کنید. در بسیاری از برنامه های ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی باید گوشی روت شده باشد اما در نرم افزار Screen Recorder برای ضبط فیلم ها نیز نیازی به روت بودن گوشی همراه خود نخواهید داشت.

نرم افزار ضبط فیلم از صفحه گوشی Screen Recorder +دانلود




مشاهده فایل های PDF با Foxit PDF reader +دانلود

نرم افزار Foxit Mobile PDF یک برنامه قدرتمند و محبوب برای ایجاد، ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف مخصوص دستگاه اندرویدی شماست. به وسیله این نرم افزار میتوانید با تلفن همراه یا تبلت خود، به مطالعه فایل های پی دی اف بپردازید و از زمان خود لذت ببرید. شما این امکان را در اختیار دارید که کتاب های کمیاب و مورد علاقه خود را با این نرم افزار، مطالعه کنید از طرفی قادرید که زیر نکته های مهم کتاب خط بکشید یا انها را با رنگی متفاوت مشخص کنید!

مشاهده فایل های PDF با Foxit PDF reader +دانلود



بروزرسانی جدید نرم افزار تلگرام (Telegram) +دانلود

به جرات می توان گفت تلگرام محبوب‌ترین نرم افزار پیام رسان در میان کاربران ایرانی است. به تازگی و در آخرین بروزرسانی نسخه‌های مختلف تلگرام قابلیت های جدید به همراه تغییرات امنیتی برای بهبود عملکرد این نرم افزار اعمال شده است.

جدیدترین نسخه نرم افزار تلگرام Telegram +دانلود



"Universal Unit Converte" بهترین نرم افزار برای تبدیل واحدها +دانلود

با استفاده از نرم افزار Universal Unit Converter دیگر نیازی به ماشین حساب های بزرگ و مهندسی ندارید و می توانید انواع واحد ها همانند، طول، سرعت، شتاب و ... را به یک دیگر تبدیل کنید. دما (سانتیگراد، فارنهایت، کلوین، و ...)، طول (کیلومتر، مایل، متر، پا، و ...)، وزن (کیلوگرم، پوند، اونس، تن و ...)، سرعت (کیلومتر / ساعت، مایل در ساعت، گره، و ...)، مساحت (کیلومتر مربع، مایل مربع، هکتار و ...)، فشار (بر کیلو پاسکال، بار، PSI، و ...)، قدرت (وات، کیلو وات، اسب بخار، و ...)، انرژی (ژول، کالری، BTU، و ...)، مدت زمان (سال، ماه، روز، ساعت، دوم، و ...)، مصرف سوخت (مایل در هر گالن، لیتر در هر ۱۰۰km، و ... ) و ذخیره سازی دیجیتال (بیت، بایت، مگابایت، گیگابایت و ...) از قابلیت های این برنامه است.

نرم افزار تبدیل واحد جهانی Universal Unit Converter +دانلود




"Text Maker" بهترین نرم افزار ویرایش متون در اندروید + دانلود

نرم افزار قدرتمند"Text Maker" ویژگی های بسیاری در زمینه کار با فایل ها، چاپ، ویرایش و فرمت بندی، ترکیب اسناد، گرافیک و رسم، جدول ها، ابزارهای زبان و … در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برای افرادی است که به نوشتن  علاقه دارند.

نرم افزار آفیس اچ دی ورد اندروید
نرم افزار ساخت موزیک G-Stomper Studio +دانلود

نرم افزار G-Stomper Studio با توانایی تولید صدای دستگاه های مختلف با کیفیت بسیار بالا و دارا بودن متعدد می تواند شما را به یک آهنگساز حرفه ای تبدیل کند.

نرم افزار ساخت موزیک G-Stomper Studio +دانلود



با "White Noise" از شر صداهای مزاحم خلاص شوید + دانلود

نرم افزار"White Noise"می تواند برای شما اقدام به ایجاد صدای سفید بنماید تا صداهای مزاحم اطراف، باعث ایجاد ناراحتی برای شما نشوند، از برنامه White Noise می توانید برای اوقاتی که در اطرافتان صداهای مزاحم وجود دارند و می خواهید که به هیچ کدام از این صداها گوش ندهید، می تواند مورد استفاده قرار گیرد. فرض کنید در جایی خوابیده اید که شخص دیگری در حال خر و پف کردن است و همین مسئله باعث سلب آرامش شما شده است. نرم افزار White Noise می تواند با ایجاد صداهای سفید کاری کند تا شما نتوانید صدای خر و پف کردن شخص مقابل را گوش دهید. در اصل برنامه White Noise می تواند صداهای آرامش بخشی را به صورت ادغام شده پخش کند تا دیگر صدای خروپف شخص به گوش شما نرسد و بتوانید با خیال راحت بخوابید.

پخش صدای سفید



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار