نامه نجفی به رئیس‌جمهور؛

امید دارم رابطه دولت و شهرداری به ارتباطی کاملا حسنه تبدیل شود

به دنبال پیام تبریک دکتر حسن روحانی به محمدعلی نجفی، شهردار تهران در نامه‌ای ضمن تشکر از رئیس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد که رابطه دولت و شهرداری به ارتباطی کاملا حسنه تبدیل شود.

امید دارم رابطه دولت و شهرداری به ارتباطی کاملا حسنه تبدیل شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال پیام تبریک دکتر حسن روحانی به محمدعلی نجفی، شهردار تهران در نامه‌ای ضمن تشکر از رئیس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد که رابطه دولت و شهرداری به ارتباطی کاملا حسنه تبدیل شود.

متن این نامه بدین شرح است:

بسمه الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

پیام حضرتعالی در نخستین روز آغاز به کار رسمی من در لباس خدمت به شهروندان تهرانی، بسیار دلگرم کننده و امید بخش بود٬ از این لطف شما سپاسگزارم.

در چهار سالی که در دولت تدبیر و امید در سمت معاونت رئیس‌جمهور و مشاور، توفیق حضور و خدمت داشتم از حضرتعالی، بسیار آموختم.

امید آن دارم که با راهنمایی‌های حضرتعالی و همراهی و همکاری دولت محترم، رابطه دولت و شهرداری به ارتباطی کاملا حسنه تبدیل و در پرتو آن تهران به عنوان «ام القری جهان اسلام»، آبادتر و توسعه‌یافته‌تر گردد و به شهری برای زندگی مطلوب شهروندان تبدیل شود و همه ما بتوانیم خدمتگزار حقیقی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز ایران باشیم.

دوام توفیق حضرتعالی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمدعلی نجفی
شهردار تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار