خلیل آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کلیت طرح فعلی خیابان سی تیر مشکلی ندارد/ بی‌توجهی شهرداری‌ها به پیوست‌های مختلف طرح‌ها

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات خیابان سی تیر شامل مسائل ترافیکی، ایمنی، بهداشت و غیره به زودی توسط اعضای شورای پنجم، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کلیت طرح فعلی خیابان سی یر مشکلی ندارد / لزوم توجه شهرداری ها به پیوست های مختلف هر طرححسن خلیل آبادی عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مشکلات جانبی خیابان سی تیر پایتخت به زودی در جلسات آینده شورای اسلامی شهر تهران توسط اعضای پنجمین دوره شورا مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

وی افزود: کلیت طرح فعلی کافه ها و رستوران های سیار که با اتوبوس های قدیمی در خیابان سی تیر اجرا می شود، خوب است و مثبت ارزیابی می‌شود و لحاظ کردن ممنوعیت تردد هر گونه وسیله نقلیه و در نظر گرفتن فضایی برای پارکینگ در این خیابان می‌تواند راهکار مناسبی برای حل معضل ترافیک خیابان های همجوار آن باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: استفاده بهینه از ظرفیت گردشگری و هویت تاریخی و میراثی خیابان سی تیر به شرط اجرای اصولی و کارآمد طرح پیشین و طرح طبخ غذا و کافه های سیار به روش فعلی و همچنین جذب گردشگر برای بازدید از آن در رونق صنعت گردشگری و تهرانگردی نقش به سزایی دارد.

خلیل آبادی خاطر نشان کرد: مساله ترافیک، بهداشت و تامین ایمنی خیابان سی تیر باید توسط کمیسیون‌های مختلف شورا از جمله کمیسیون شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر تهران مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد و پس از آن، طرح فوق به صورت سازنده تر و پویاتر و با مدیریت کارشناسان و متخصصان امور شهری دنبال شود.

وی با اشاره به ملزم کردن شهرداری ها و ابلاغ دستور العمل مشخص به آن ها تاکید کرد: در خصوص اجرای طرح هایی چون طرح فعلی که در خیابان سی تیر اجرا می شود، شهرداری هر منطقه باید پیوست های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی مرتبط با آن را نیز در نظر بگیرد و در حال حاضر متاسفانه شهرداری هر یک از طرح های مدیریت شهری را بدون در نظر گرفتن پیوست های لازم اجرا می کند.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران یاد آور شد: خیابان سی تیر به لحاظ هویتی در مبحث میراث فرهنگی شهر تهران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از طرفی به دلیل واقع شدن موزه ملی در این خیابان، باید برای حفظ این بافت تاریخی کوشید و در این راستا باید نظارت بیشتری بر کسب و کار افرادی که کار طبخ غذا را انجام می‌دهند، صورت گیرد.

 انتهای پیام/

اجرای طرح های مدیریت شهری بدون در نظر گرفتن پیوست های لازم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار