مرعشی خبر داد

اعزام گروه درمانی جدید به عراق از یکشنبه/جمع آوری درمانگاه های بین راهی هلال احمر

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت:ممکن است برخی از زائران در عراق بمانند از این رو گروه درمانی جدید از یکشنبه به عراق می آیند و تیم تا پایان ماه صفر خدمات لازم را به زائران ارائه می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اظهار کرد: از ظهر روز اربعین در عراق (امروز جمعه) درمانگاه های بین راهی هلال احمر جمع آوری خواهد شد اما درمانگاه های موقت سامرا و کاظمین و درمانگاه موقت هلال احمر در هتل ملاک، یکشنبه جمع آوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش درمانی هلال احمر در بیمارستان الحسین(ع) و السفیر روز یکشنبه به کار خود پایان خواهند داد، ادامه داد:  چادر درمانی هلال احمر در جمهوری و چادر عتبه در باب قبله امام حسین (ع)، امروز جمع آوری می شود.

مرعشی با اشاره به اینکه درمانگاه های دائمی هلال احمر در عراق  فعال خواهند ماند، گفت: با توجه به پیش بینی ماندن برخی از زائران در عراق مقرر شده است تا در درمانگاه هتل نجم با تعداد پزشک بیشتری ارائه خدمت داشته باشد از این رو گروه درمانی جدید از یکشنبه به عراق می آیند و تیم تا پایان ماه صفر خدمات لازم را به زائران ارائه می کنند.

وی با توصیه به زائران مبنی بر اینکه برای خروج از کربلا عجله ای نداشته باشند، تاکید کرد: شمار زیادی از زائران در 15 روز اخیر وارد کربلا شده اند و اگر این تعداد یکباره قصد خروج داشته باشند،قطعا با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد،از این رو توصیه اکید این است که زوار با حفظ آرامش به کشور باز گردند.

انتهای پیام/

گروه درمانی هلال احمر تا چه زمانی در عراق ارائه خدمات دارند؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار