سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 42 هزار زائر اربعین طی 15 روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در طول 15 روز گذشته 42 هزار و 798 نفر از زائران اربعین به مراکز امدادی هلال احمر مراجعه کردند.

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 42 هزار زائر اربعین طی 15 روز گذشتهمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در  رابطه با پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی ٩٦ از یکم تا پانزدهم آبان ماه در سطح کشور اظهار کرد: در طول این مدت 42 هزار و 798 نفر به مراکز هلال احمر مراجعه کردند که در این راستا به 13 هزار و 726 نفر خدمات درمان سرپایی ارائه شد.

وی افزود:در طول اجرای طرح امدادی مراسم اربعین، 113 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و از 8 هزار و 838 نفر هم تست فشار خون و قند خون گرفته شد.

اسکان اضطراری بیش از 20 هزار زائر اربعین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: همچنین در این مدت به 20 هزار و 121نفر خدمات اسکان اضطراری(اسکان به 6هزار و 257 نفر از اتباع پاکستانی در پایانه میرجاوه – استان سیستان و بلوچستان) ارائه شد.

سلیمی در رابطه با پوشش امدادی حوادث ترافیکی زائران اربعین از ١٠ تا ١٥ آبان ماه در سطح کشور بیان کرد: از شروع اجرای طرح، امدادگران هلال احمر 23 ماموریت ترافیکی انجام دادند که در این حوادث 125 تن مجروح شده بودند که از این تعداد 39 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و به 5 نفر خدمات درمان سرپایی ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار