پیوندی خبر داد

بسیج همه امکانات و تجهیزات برای ارائه خدمت شایسته به زوار حسینی/ هدف هلال احمر کاهش دغدغه های درمانی زوار است

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همه مسئولان در تلاش هستند تا خدمت رسانی به بهترین شکل انجام شود، در همین راستا هم حدود 1400 نیرو نظیر پزشک، متخصص و پرستار وارد سیستم شده است.

بسیج همه امکانات و تجهیزات برای ارائه خدمت شایسته به زوار حسینی/ هدف هلال احمر کاهش دغدغه های درمانی زوار استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با سفیر ایران در عراق اظهار کرد: پرچم هلال احمر همواره به عنوان نماد نظام و شاکله اساسنامه جمعیت هلال احمر در کمک رسانی نمایان است.

وی با بیان اینکه در بحث خدمت رسانی به زوار در اربعین تلاش شده تا مشکلات گذشته برطرف شود، گفت: همه مسئولان در تلاش هستند تا خدمت رسانی به بهترین شکل انجام شود، در همین راستا هم حدود 1400 نیرو نظیر پزشک، متخصص و پرستار وارد سیستم شده است.

اسقرار 8 درمانگاه در مسیر زوار اربعین

وی با اعلام اینکه حدود 7-8 درمانگاه در مسیر زوار مستقر کردیم، اظهار کرد: در مجموع 190 تن دارو وارد عراق شده است که تقریبا دوبرابر پارسال است، همچنین در مرز استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان افزایش 22 درصدی ناوگان امداد و نجات را داشتیم تا از دغدغه های زواری که به عشق ولایت به این راه قدم گذاشته اند از لحاظ خدمات درمانی کم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اربعین به عنوان نماد تجمع شیعیان جهان درآمده است، گفت: این تجمع شیعیان در مراسم اربعین طبق فرموده رهبری جمعیتی است که با عشق و علاقه در هم تبلور یافته اند و ما هم سعی کردیم با تکیه بر منابع داخلی برای حفظ آبروی نظام در جهت ازائه خدمات به همه زوار ایرانی و خارجی قدم برداریم.

پیوندی با اشاره به اینکه در هلال احمر خدمت رسانی ساده تر انجام می‌شود، گفت: با توجه به مناسبات مشترک بسیار زیادی که با دیگر کشورهای اسلامی داریم می توانیم برای گسترش روابط ایران و عراق از این مناسبات استفاده کنیم

آمادگی همه تیم ها در مسیرهای منتهی به کربلای معلی

در این دیدار سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه همکاری خوبی در کربلا انجام شده است، گفت: امسال نیروهای متخصص در بیمارستان های الحسین و سفیر مستقر شدند و 120 مترجم در تیم پزشکی جمعیت هلال احمر به منظور برقراری ارتباطات بهتر حضور خواهند داشت.

وی افزود: 8 اتوبوس آمبولانس منتقل شد و 25 دستگاه آمبولانس، روی آمبولانس ها 2 تکنسین اورژانس هستند و 8 نفر هم در اتوبوس آمبولانس مستقر شده اند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه استقرار نیروها در بیمارستان کوت عراق از 12 آبان ماه افزود: در حله، کوت، دیوانیه و همچنین در مسیر شمال مقدادیه، خانقین، حسینه نیروها مشخص شدند و نیز در مسیر جنوب شلمچه، چزابه و مرز مهران هم نیروها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه همکاری خوبی با هلال عراق وجود دارد، گفت: داروها برای بین راهی ها تقسیم شده است و همچنین در سامرا، کاظمین، سید محمد و بین راه نجف تا کربلا در سه نقطه ایی که ساختمان نداشتیم کانکس‌های هلال احمر مستقر شده است و نیروها مستقر و داروها تقسیم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار