#تهران_ما موضوع دریافت اضافه مبلغ (پس ندادن باقی پول) بلیت مترو در ایستگاه شهر ری را پیگیری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ ما باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: « متصدی باجه بلیت فروشی ایستگاه مترو شهر ری باقی مانده پول بلیت مترو را به بهانه نداشتن پول خرد پرداخت نمی کند و بلیت ۱۲۰۰ تومانی را ۱۵۰۰ حساب می کند»

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران پاسخ داد؛

محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از شهروندان می خواهم که اگر با چنین موردی مواجه شدند مراتب را هرچه سریعتر به سامانه  پیامکی ۳۰۰۰۴۲۷۷ یا تلفن گویای ۸۸۷۴۰۱۶۳  اعلام کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران  افزود: مسافران مکان، زمان و نام متصدی باجه فروش بلیت مترو که از آن ها مبلغی بیش از مبلغ مصوب شورای شهر پول گرفته را به سامانه اعلام کنند تا مراتب پیگیری شود.


بیشتر بخوانید: پاسخ هاشمی به اظهارات قالیباف در مورد ریاست ۲۰ ساله خاندان هاشمی بر مترو 


محمدیان گفت: اگر شکایت مسافران وارد باشد ما با متصدی باجه بلیت فروشی ایستگاه برخورد می کنیم و اگر شکایت وارد نباشد موضوع را به شهروندان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز گزارشی با این مضمون که باجه های بلیت فروشی ایستگاه مترو به بهانه نداشتن پول خرد باقی پول مسافران را پرداخت نمی کنند اعلام شده است گفت: گزارش هایی اعلام شده است مبنی بر این که پول خرد در باجه فروش بلیت نیست اما گزارش مبنی بر پس ندادن باقی پول شهروندان نداشتیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار