
در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛
واقعیت تلخ خاموشیها؛ وعده ۲ ساعته تجربه ۴ ساعته!
روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث مازندران اعلام کرد: ۵۸ هزار و ۳۶۲ تماس آذرماه امسال با اورژانس مازندران برقرار شد که از این تعداد ۹۴۴ مورد تماسهای مزاحمی با اورژانس بود که معادل ۱/۶ درصد را به خود اختصاص داد.
خوشبختانه با بکارگیری فناوری نوین (سامانه اتوماسیون) اورژانس مزاحمتهای تلفنی قابل کنترل و پیگیری شد.
گاها در نتیجه بی اطلاعی و یا به جهت سرگرمی بعضی از افراد، خطوط تلفن ۱۱۵ اشغال شده و باعث به تعویق افتادن پاسخگویی کارشناسان اورژانس به افراد نیازمند خدمات فوریتهای پزشکی میشود.