در مدت کمتر از ۳ ماه، بیش از ۳۰ هزار محتوای تقطیع شده برنامه «خط قرمز» در شبکه‌های اجتماعی منتشر و مجموع بازدید‌های آن به ۲۰۵ میلیون رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ برنامه «خط قرمز» شبکه سه سیما در صدر بازدید‌های پاییزی در فضای مجازی بود.

اینستاگرام با بیش از ۱۲۰ میلیون بازدید و ۴.۵ میلیون تعامل پرمخاطب‌ترین بستر بود.

تلگرام با انتشار ۱۴ هزار محتوا، میدان اصلی بازتعریف روایت‌ها و گفت‌و‌گو‌های کاربران شد.

«خط قرمز» با روایت‌های احساسی و جنجالی، توانست اعتماد، انتظار، عصبانیت و غم کاربران را همزمان شکل دهد و به یکی از پرگفت وگوترین پدیده‌های رسانه‌ای پاییز امسال تبدیل شود.

برچسب ها: رسانه ملی ، شبکه سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۴
مجری برنامه خیلی شباهت به ژاله صادقی میده!!!!!!
آخرین اخبار