سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان دومين جشنواره سراسري عكس زنان و زندگي شهري اعلام شد

مدير كل امور بانوان شهرداري تهران گفت: سومين دوره جشنواره سراسري عكس زنان و زندگي شهري با هدف ثبت جلوه ها و حضور زنان در زندگي شهري و در دو بخش اصلي وويژه برگزار خواهد شد.

نرگس معدني پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: درنظر داريم سومين دوره اين جشنواره را با هدف ثبت جلوه ها و حضور زنان در زندگي شهري برگزار نماييم بدين منظور از تمامي علاقه مندان به هنر عكاسي و هنرمندان حرفه اي دعوت مي شود با ارسال آثار خود ما را در برگزاري شايسته تر اين جشنواره اجتماعي و فرهنگي و هنري همراهي نمايند.

وي تصريح كرد: زنان و شهر نشيني، زنان دين و اخلاق، زنان وزندگي اجتماعي، زنان و خانواده، زنان فرهنگ و تعليم و تربيت و زنان و توانمندي هاي فرهنگي- اجتماعي محورهاي بخش اصلي اين دوره جشنواره عكس را به خود اختصاص داده اند.

معدني پور با اشاره به اينكه شركت در اين جشنواره براي همه علاقه مندان (مرد و زن) آزاد است گفت: هر عكاس مي تواند حداكثر 10 تك عكس در بخش اصلي و 10 تك عكس در بخش ويژه به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

وي گفت: رخشان بني اعتماد، فتانه دادخواه، رعنا جوادي، محسن راستاني و سيف اله حميديان داوران اين جشنواره هستند.

مدير كل امور بانوان شهرداري تهران افزود: علاقه مندان تا بيست و دوم دي ماه سال جاري فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه مركزي جشنواره به نشاني خيابان استاد نجات الهي كوچه نويد پلاك 40 طبقه سوم و يا به دبيرخانه مستقر به دبيرخانه امور بانوان مناطق 22 گانه شهرداري تهران تحويل دهند./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.