سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه شاهين؛

هيئت مديره شاهين تشكيل جلسه داد/ سه گزينه مد نظر بوشهري ها

جلسه هيئت مديره باشگاه شاهين برگزار شد و اعضا بعد از معرفي گزينه هاي خود براي مدير عاملي جمع بندي را به جلسه بعدي موكول كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، افراشته،‌ رئيس هيات مديره باشگاه شاهين بوشهر،‌ ديروز در دفتر اين باشگاه حاضر شد و با ساير اعضاي هيات مديره جلسه برگزار مي كرد.

در اين جلسه پيشنهادات مختلف در مورد مدير عاملي آينده اين باشگاه مطرح شد ولي اتفاق نظر حاصل نشد. از اين رو قرار شد اعضا در مورد گزينه ها تحقيقات بيشتري كرد و در جلسه بعدي در مورد انتخاب مدير عامل تصميم بگيرند.

*شاهين سه گزينه دارد

از باشگاه شاهين بوشهر خبر مي رسد كه مسئولان سه گزينه براي مدير عاملي اين باشگاه در نظر گرفتند.

البته نامي از افراد مورد نظر برده نشده است ولي طبق شنيده ها يكي از آنها رئيس هيئت ورزش در لهستان است. ديگري مدير كل سابق اداره اي بوده است و نفر سوم مدرس و عضو هيات علمي دانشگاه است.

از آمار بدست آمده و شايعاتي كه پيش از اين در اين باشگاه شنيده مي شد مي توان فهميد كه مسعود بحريني همان مدرس دانشگاه است و وردياني نيز كه پيش از اين مدير كل تربيت بدني بوشهر بود گزينه بعدي است با اين حال هنوز هويت نفر سوم فاش نشده است و نامش مشخص نيست. البته مسئولان شاهين با توجه به شرايط حساس تيميتان به زودي گزينه مدير عاملي شاهين را اعلام مي كنند.

* شاهين فردا شروع مي كند

تمرينات تيم شاهين بوشهر از فردا پنجشنبه آغاز مي شود.

شاگردان فيروزكريمي كه دوشنبه تمريناتشن تعطيل شده بود از فردا پنجشنبه يكم دي بار ديگر تمرينات خود را از سر مي گيرند تا آماده مسابقات ليگ برتر شوند. هنوز محلي براي اردوي اين تيم در نظر گرفته نشده است و پيش بيني مي شود انها در همان بوشهر تمرين كنند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.