سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه لشكری امام سجاد(ع):

كشور در سایه انقلاب اسلامی به پیشرفت های چشمگیری رسیده است

فرمانده قرارگاه لشكری امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد گفت: كشور در سایه پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت های چشم گیری در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سایر عرصه ها رسیده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از فرمانداري مهاباد، سردار قربان پاشایی، در آیین فرهنگی و سیاسی فرهنگیان مهاباد افزود: زیر ساخت اصلی این شكوفایی به دست توانمند فرهنگیان كه مسوولیت خطیر آموزش و پرورش به دوش آنها بوده محقق شده است.

وی تصریح كرد: انقلاب اسلامی متعلق به تمام مردم ایران بوده و به قشرخاصی تعلق ندارد.

سردار پاشایی گفت: انقلاب اسلامی ایران برگفته از انقلاب جهانی پیامبر اسلام بوده و مسیر آن در 32 سال گذشته نیز با وجود تمام فشار های دشمن و دولت های مستكبر، استمرار راه پیامبر اكرم(ص) بوده است.

وی اضافه كرد: ارزش های انقلاب اسلامی همچنان مورد هجوم و هدف استكبار جهانی بوده و تعاریفی كه در گفتمان امروز جهان و منطقه در مورد اسلام شاهد هستیم نیز به روشنی گویای خدشه دار كردن اسلام ناب محمدی در جهان است.

فرمانده قرارگاه لشكری امام سجاد(ع) مهاباد گفت: در زمان حاضر بیش از یكصد شبكه ماهواره ای فارسی زبان در فضای جنگ نرم و سایبری، از این گفتمان حمایت و همچنان بر ضد ارزش های بزرگ اسلام ناب محمدی فعالیت می كنند.

سردار پاشایی افزود: استكبار جهانی وقوع انقلاب اسلامی در ایران و استمرار آن را بر نتابیده و با مشاهده بیداری اسلامی در بسیاری از كشورها، در حال فروپاشی است./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.