سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون کمیته امداد مازندران خبر داد

تحقق 83 درصد تعهد اشتغال کمیته امداد مازندران

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: 83 درصد از تعهد اشتغال کمیته امداد مازندران به استانداری تاکنون تحقق یافت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، احمد سعادت گفت: با توجه به تعهد ایجاد اشتغال 7 هزار و 21 نفری کمیته امداد مازندران به استانداری تعداد 5 هزار و 800 طرح با همکاری بانک‌های عامل در بخش خود اشتغالی و مشاغل خانگی اجرا شد که این به معنای تحقق 83 درصد از برنامه پیش‌بینی شده است.

وی یاد آور شد: از این تعداد طرح ایجاد شده 28 درصد با تعداد یک هزار و 640 طرح در بخش کشاورزی، 67 درصد با تعداد 3 هزار و 860 طرح در بخش خدمات، و 5 درصد با تعداد 300 طرح در بخش صنعت است.

سعادت عنوان کرد: اشتغال ایجاد شده برای زنان 46 درصد با تعداد 2 هزار و670 نفر و 54 درصد برای مردان با تعداد 3 هزار و 130 نفر است.

معاون اشتغال کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه تعداد 7 هزار و 500 پرونده در قالب خود اشتغالی و مشاغل خانگی به هشت بانک عامل تحویل شده که در صورت مساعدت بانک‌ها تا پایان سال جاری تسهیلات اشتغال را دریافت می‌کنند.

وی در پایان اذعان داشت: تمام افرادی که از تسهیلات اشتغال این نهاد استفاده کردند در صورت داشتن شرایط سنی، بیمه تأمین اجتماعی با سرانه درمان و از کارافتادگی برخوردار می‌شوند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.