سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تيم ملي كشتي آزاد ايران با اقتدار بر بام آسيا ايستاد

در پايان مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا در كره جنوبي تيم ملي كشورمان با 5 طلا، يك نقره، يك بررنز و كسب 67 امتياز با اقتدار روي سكوي نخست ايستاد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در وزن 66 كيلوگرم مهدي تقوي پس از شكست حريفاني از تركمنستان،‌ هند و مغولستان به رقابت فينال رسيد و در اين مسابقه با نتيجه 3 بر صفر ماكسات دولت بايف از قزاقستان را مغلوب كرد و صاحب گردن‌ آويز طلا شد.

صادق گودرزي در وزن 74 كيلوگرم پس از شكست كشتي‌گيران ازبكستان،‌ مغولستان و ژاپن در ديدار فينال شاپيف از قزاقستان را از پيش رو برداشت و به مدال طلا رسيد.

در وزن 84 كيلوگرم احسان لشگري در ابتدا كشتي گير ازبكستان را شكست داد و بعد از آن با مغلوب ساختن حريفان خود از مغولستان و ژاپن راهي ديدار فينال شد كه در اين مسابقات، سونگ از كره جنوبي را از پيش رو برداشت و به مدال طلا رسيد.

در وزن 96 كيلوگرم عرفان اميري پس از شكست مقابل كشتي گير قزاق به گروه بازنده ها رفت و بعد از آن با پيروزي مقابل كشتي گيري از ازبكستان به ديدار رده بندي رفت كه در اين مرحله لوماگالي را از پيش رو برداشت و به مدال برنز رسيد.

پرويز هادي در وزن 120 كيلوگرم پس از شكست كشتي گيراني از ژاپن، قرقيزستان و مغولستان به ديدار فينال رسيد و با شكست ليانگ از چين پنجمين مدال طلاي ايران را به دست آورد.

گفتني است، در روز نخست اين رقابت هاي حسن رحيمي در وزن 55 كيلوگرم صاحب مدال طلا شد و مسعود اسماعيل پور در وزن 60 كيلوگرم به مدال نقره رسيد./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.