سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفيسه روشن:

حضور بازيگران سينما در تئاتر بي عدالتي است

حضور بازيگران سينما در تئاتر به دليل خانه نشين كردن بسياري از بزرگان تئاتر و گرفتن دستمزدهاي بالاي سوپراستارهاي سينما بي عدالتي صرف است.

نفيسه روشن بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون درخصوص عدم حضور بازيگران تئاتر در سينما به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با حضور بازيگران سينما در صحنه تئاتر به دليل رعايت نشدن عدالت موافق نيستيم.
سينما، تئاتر وتلويزيون مثل يك زنجيره به هم متصل بوده و ورود تئاتري ها به عرصه سينما به آساني و باعدالت همراه نيست.
وي اظهار داشت: متاسفانه بعضي از گروه هاي تلويزيوني براي ديده شدن كارهاي خود به دنبال ستاره هاي سينما هستند كه بي عدالتي محض است.
وي با اشاره به اين مطلب كه بايد در سريال هاي "الف" تلويزيون انتخاب بازيگر از بازيگران تلويزيوني باشد، تصريح كرد: معتقدم اگر يك سريال "الف" در تلويزيون ساخته مي شود اولويت انتخاب بازيگران آن مجموعه اول با تلويزيون، تئاتر و بعد با سينما است.
روشن ادامه داد: عدالت در بسياري از موارد رعايت نشود و عده اي از بازيگران ما به صورت همزمان در چند پروژه حضور يافته و بسياري از هنرمندان ما سال ها است كه خانه نشين هستند.
وي خاطرنشان كرد: بايد عدالت درخصوص حضور يكسان همه بازيگرن در پروژه ها و اولويت بندي تئاتري بودن، تلويزيون و سينمايي بودن آن رعايت شود./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.