سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستند «سر بر شانه آسمان» روی پرده می رود

فیلم مستند «سر بر شانه آسمان» در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و سپس جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این اولین نمایش از مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته، در سالن «سینماحقیقت» این مرکز برپا خواهد شد.
برپایه این گزارش، مستند «سر بر شانه آسمان» پُرتره ای درباره ی «جُرج شکور» شاعر مسیحی لبنانی است که اشعار متعددی را در مدح پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) سروده است. پس از پایان نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور کارگردان (احمد جان میرزایی)، رضا درستکار (مجری کارشناس)، برخی از عوامل فیلم، کارشناسان، خبرنگاران و میهمانان برپا می گردد.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم، از ساعت 17 لغایت 18 روز یکشنبه (چهارم تیرماه) است و جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ هم طی ساعات 18:15 تا 19:15 برگزار می گردد.
گفتنی است که شرکت در مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند در روز و ساعت یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه كرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 88511289 تماس حاصل نمایند./م

برچسب ها: مستند ، سینماحقیقت ، نمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.