سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش تصويري/گران قیمت ترین فوتبالیست های ایران را بشناسید

در این گزارش با گران قیمت ترین فوتبالیست های حاضر در ایران آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران 10 فوتبالیست برتر کشورمان در لیست گران قیمت ترین فوتبالیست های ایران شناخته شده اند.

**جواد نکونام درصدر میلیاردرها

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران با تیم اوساسونا مبلغی بین 5 میلیارد و 720 میلیون تومان تا 6 میلیارد و 600 میلیون تومان قرارداد بسته است و تا یک سال دیگر اوساسونا همکاری می کند و با این ارزش قرارداد، گران قیمت ترین بازیکن فوتبال ایران به حساب می آید.

علاوه بر نکونام ارزش قرارداد اشکان دژاکه با ولفسبورگ نیز دقیقاً یکسان است تا کاپیتان حال حاضر تیم ملی به تنهایی این عنوان را در اختیار نداشته باشد.
 
 
**مسعود شجاعی 3 میلیارد و 960 میلیون تومان بعد از نکونام دژاگه مسعود شجاعی گران قیمت ترین فوتبالیست ایران به حساب می آید ارزش قرارداد فعلی شجاعی با اوساسونا مبلغی بین 3 میلیارد و 960 میلیون تومان تا 4 میلیارد و 400 میلیون تومان تعیین شده است.
شجاعی مدت ها است به دلیل مصدومیت دور از میادین به سر می برد و قرار است در فصل جدید لالیگا به فوتبال برگردد.
 
 
 
**آندرانیک تیموریان از معدود بازیکنانی است که رقم قراردادش را به طور رسمی اعلام کرده است، تیموریان هافبک فصل گذشته استقلال به تازگی با باشگاه قطری الحریطیات قراردادی به ارزش 3 میلیارد تومان به امضا رسانده تا یک سال با پیراهن این تیم فوتبال بازی کند با این ارزش قرارداد وي سومین بازیکن گران قیمت فوتبال ایران به حساب می آید.
 
 
 **محمدرضا خلعتبری یک میلیارد و 360 میلیون تومان
 
خلعتبری که این روزها بحث پرسپولیسی شدنش مطرح شده فصل گذشته با قراردادی تقریباً بالا به الوصل پیوست. ارزش فعلی قرارداد خلعتبری مبلغی حدود یک میلیارد و 936 میلیون تومان تعیین شده که در نوع خود مبلغ بالایی است.
شنیده می شود قرار است خلعتبری برای لیگ دوازدهم با قراردادی حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان پرسپولیسی شود.
 

**هادی عقیلی با یک میلیارد و 430 میلیون تومان

هادی عقیلی یکی دیگر از بازیکنان گران قیمت فوتبال ایران به حساب می آید ارزش قرارداد جدید مدافع تیم ملی ایران با باشگاه القطر مبلغی حدود یک میلیارد و 430 میلیون تومان بوده است.

عقیلی در فصل گذشته در العربی توپ می زد اما قرار است امسال پیراهن القطر را برتن کند.
 
 

**کریم انصاری فرد با یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان

آقای گل فصل قبل فوتبال ایران به عنوان گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر نیز شناخته شده است او برای لیگ دوازدهم با پرسپولیس قراردادی حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان امضا کرده و رکورد جدیدی را در فوتبال ایران به ثبت رسانده است.
 
 
  

**سید جلال حسینی با یک میلیارد و سیصد میلیون تومان

سید جلال حسینی یکی دیگر از بازیکنانی بود که با قرارداد نجومی برای لیگ دوازدهم پرسپولیس شده است بر اساس شنیده ها او قراردادی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون تومان با رویانیان امضا کرده است. سید جلال حسینی فصل گذشته در سپاهان توپ می زد.
 
 
 
 
**علی کریمی با یک میلیارد و صد و پنجاه هزار تومان
براساس آخرین قرارداد علی کریمی با تیم شالکه؛ ارزش فعلی این بازیکن مبلغی حدود یک میلیارد و 150 تومان تعیین شده است براساس شنیده های کریمی برای تمدید قراردادش از پرسپولیس هم مبلغ بالایی درخواست کرده تا کماکان یکی از گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال ایران باشد.
 
 
**پژمان منتظری با یک میلیارد و 100 میلیون تومان براساس شنیده ها باشگاه استقلال قرار است منتظری را با مبلغی حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان تمدید کند تا او به قطر نرود این طور که گفته می شود منتظری از قطر پیشنهادی یک میلیارد و 500 میلیون تومانی دارد اما به خاطر استقلال به آن پاسخ منفی داده است.
 
 

**سید مهدی رحمتی در قعر جدول میلیاردرها

سید مهدی رحمتی فصل گذشته گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر بود و با قراردادی 888 میلیونی به استقلال پیوست او برای لیگ دوازدهم تصمیم گرفته قراردادش را تمدید کند و طبیعتاً کمتر از یک میلیارد نخواهد گرفت.
 
 


لازم به ذکر است اعداد و ارقام قرارداد هاي فوق فقط طبق شنيده هاي ما مي باشد و تائيد شده نيست اما معمولا به واقعيت نزديک است./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
رها
۱۵:۱۲ ۱۲ تير ۱۳۹۴
انشاالله حلالشون باشه واقعا زحمت میکشن
حسین
۱۴:۱۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
اگه خوب بازی می کنند هلال شان باشد
Sam
۱۳:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۹۱
دنیای پول داری خوشه حال کنند
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۵ تير ۱۳۹۱
ان شاالله این پولهای که خرج می شود این بازیکن ها خوب بازی کنند که پولش حلال باشد