سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

چيزي درباره استيضاح نشنيده‌ام

سيد محمد حسيني درباره احتمال طرح استيضاح خود از سوي نمايندگان مجلس به دليل موافقت با ساخت پروژه لاله گفت: چيزي در اين خصوص نشنيده‌ام‌.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، سيد محمد حسيني در حاشيه مراسم رونمايي از كتاب شرح اسم (زندگي نامه مقام معظم رهبري) در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران درباره طرح استيضاح خود از سوي نمايندگان به دليل پروژه لاله اظهار داشت: چيزي در اين باره نشنيده‌ام‌.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره دليل واگذاري كارگرداني پروژه لاله به اسماعيل نيك‌نژاد خاطرنشان كرد: در آينده جزييات بيشتري در اين خصوص خواهم گفت.

حسيني در پاسخ به سوال ديگري درباره اينكه گفته مي‌شود فضاي مطبوعات براي انتخابات رياست جمهوري بسته است، گفت: اصلا اينگونه نيست فضا كاملا باز است و رسانه‌ها مي‌توانند نقش‌آفريني خوبي با توجه به معيارها و ملاك‌ها انجام دهند.

وي ادامه داد: كساني كه مي‌خواهند وارد عرصه شوند به جاي بحث‌هاي جنجالي طرح و برنامه مفيدشان را ارائه دهند اما طبيعي است كه وارد شدن به اين عرصه خيلي زود است و بايد به موقع فعاليت‌هايمان را شروع كنيم.

وزير ارشاد با بيان اينكه در هيات نظارت بر مطبوعات هيچگونه محدوديتي ايجاد نكرده‌ايم، خاطرنشان كرد: ما بيشتر سعي مي‌كنيم، توصيه كنيم چرا كه پرداخت زودهنگام به مسئله انتخابات آسيب‌زا است و وقت كافي براي وارد شدن به بحث انتخابات وجود دارد.
انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.