سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوي اختصاصي باشگاه خبرنگاران با محمد گلريز بخش پاياني؛

مبحث پايداري، تنها به جشنواره معطوف شده است

متاسفانه در حال حاضر تلاش ما در رابطه با مبحث پايداري و مقاومت به جشنواره هاي مقاومت و موسيقي فجر معطوف شده است.

محمد گلريز خواننده موسيقي اصيل كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: پايداري و مقاومت اسلامي همچنان ادامه دارد اما متاسفانه تلاش ما در رابطه با موسيقي و در اين زمينه كم شده و تنها، به جشنواره موسيقي مقاومت و جشنواره موسيقي فجر معطوف شده است.
گلريز ادامه داد: در جشنواره موسيقي فجر كمتر مي بينيم كه ياد و خاطره فداكاري هاي شهداي ما در اين عرصه، در اين جشنواره ظهور پيدا كند و راهكار اصلي براي رفع اين موضوع سرمايه گذاري و حمايت از آثار توليد شده در اين مسير است.
وي اظهار داشت: ويژگي اصلي آثار توليد شده در زمينه دفاع مقدس به بحث جذابيت شعرهاي مورد استفاده و همچنين ساخت ملودي تاثيرگذار مربوط مي شود.
گلريز تصريح كرد: ساخت ملودي در مسير دفاع مقدس بايد به نحوي باشد كه آهنگ ساخته شده، تلفيقي از موسيقي پاپ و ايراني باشد زيرا چنين امري موجب جذب هر چه بيشتر جوان ها به اين عرصه مي شود.
اين خواننده موسيقي اصيل كشورمان خاطرنشان كرد: حمايت هاي مالي و معنوي و حتي تبليغاتي از جمله مواردي است كه موجب جذب هر چه بيشتر مخاطبان به اين عرصه خواهد شد كه از جمله چنين حمايت هايي مي توان به برگزاري جشنواره ها و كنسرت هاي متعدد در راستاي معرفي هر چه بهتر و بهره گيري بيشتر از ظرفيت هاي موسيقي دفاع مقدس كشورمان اشاره كرد.
گفتني است، محمد گلريز، سمت دبيري سومين و چهارمين دوره جشنواره موسيقي مقاومت را نيز عهده دار بوده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.