سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکيد کرد

ضرورت تصويب اصلاح قانون انتخابات در يک فرايند تخصصي و متناسب باسياست‌هاي نظام

يك فعال دانشجويي با اشاره به اينکه قانون اصلاح انتخابات امر ضروري است که نبايد به سرعت و نسنجيده صورت گيرد، گفت: تدوین و تصويب قانون جدید انتخابات نیازمند آسيب‌شناسي‌هاي کارشناسانه است که باید در یک فرآیند تخصصي و متناسب با سیاست‌های کلان نظام انجام گيرد.

سيداحمدحسيني عضو سابق جامعه اسلامي دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت اصلاح قوانین انتخاباتی اظهارداشت: نقایص و کاستی‌هایی در قانون انتخابات فعلی وجود دارد که بايد متناسب با مقتضیات زمانی مورد اصلاح و بازنگري قرار گيرد. 
 
وي با بيان اينکه هر قانونی براساس مقتضیات و اولویت‌های زمانی شکل می‌گیرد و برهمين اساس با گذشت زمان و تغییر اوضاع، نیاز به اصلاح و بازنگری دارد، گفت: قانون جامع انتخابات باید از یک‌جانبه‌گرایی دوري كند تا بتواند به نیازهای انتخاباتی مردم پاسخ دهد.

حسيني به روز شدن قانون انتخابات که پاسخگوی نیاز‌های امروز جامعه است را عامل رشد و پویایی عرصه سیاسی کشور  دانست و تصريح كرد: تدوین قانون جدید انتخابات نیازمند کارشناسی متناسب با سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی است بنابراین باید در یک فرآیند کارشناسانه از متخصصان امر بهره گرفت.
 
عضو سابق جامعه اسلامي دانشجويان تاكيد كرد: آسيب شناسي و اصلاح قانون انتخابات امري ضروري است و نبايد به سرعت و نسنجيده انجام شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حسینی ، قانون ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.