سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت در پله پنجم؛

"پله پنجم"عنوان مسابقه ای تلفنی و زنده از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران است که اولین قسمت این برنامه سه شنبه 3 بهمن ماه ساعت 16 بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران ،  علیرضا باغی تهیه  کننده مسابقه " پله پنجم" در تشریح ساختار این مسابقه گفت: این مسابقه  در 10 مرحله طراحی شده اشت که شرکت کنندگان به دلخواه خود بازی ها را انتخاب می  کنند و برنده نهایی کسی است که به "پله پنجم "صعود می کنند.  
باغی ادامه داد : بازی های این مسابقه بسیار جدید و متنوع  هستند و شهروندان برای شرکت در مسابقه می توانند شماره  10000516 پیامک بزنند.  
تهیه کننده مسابقه " پله پنجم" اضافه کرد: قرار  است این برنامه با اجرای " علی معصومی " و " محمد خاکساری " به صورت چرخشی به روی انتن رود.  
باغی با اشاره به اینکه محور سوالات این مسابقه بیشتر  اطلاعات عمومی ، هوش ، ادبیات و..... است ، گفت: سوالات این مسابقه برای گروه سنی نوجوان تا سالمند طراحی شده است .  
گفتني است؛ اولین قسمت مسابقه تلفنی "پله پنجم "فردا سه شنبه 3 بهمن ماه ساعت 16 بر روی آنتن  می رود. /ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
فاطمه آذری ازبجنورد
۱۲:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشیدمن ازبینندگان همیشگی برنامه هستم. وبرنامتون عالیه اگه میشه منم تومسابقه شرکت دهید.من از طریق پیامک ثبت نام کردم. باتشکرفاطمه اذری وزهراثابتی
مهدیس بهرامی
۱۶:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام .به نظر من برای شرکت در مسابقه اگر به صورت اینترنتی هم ثبت نام کنید بسیار بهتر خواهد بود.
من و مادرم خیلی پیامک زدیم ولی تا به حال ما را در مسابقه شرکت نداده اید،امید واریم بزودی یکی از شرکت کنندگان برنامه تان ما باشیم.
"با تشکر"
03114432936