سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لكه گيري و روكش آسفالت در سطح محورهاي ارتباطي مازندران

مدير كل راه و ترابري استان مازندران از اقدامات گسترده اداره كل مازندران از لكه گيري هندسي و روكش آسفالت در سطح محورهاي ارتباطي استان با اعتباري بيش از 7800 ميليون ريال خبر داد.

سيد علي اسد در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام اين خبر افزود: راه ساخته شده و تحت بهره برداري با گذشت زمان و با توجه به شرايط جوي و طبيعي، تردد خودروها و مشخصات فني و اجرايي اوليه، به تدريج فرسوده و خرابي هايي در آن پديد مي آيد. بنابراين ضرورت دارد با آغاز بهره برداري از محور، عمليات نگهداري نيز به صورت مداوم در تمام مدت بهره برداري به انجام رسد تا ضمن افزايش عمر راه، از متلاشي شدن راه جلوگيري شود.

وي در ادامه ضمن اشاره به وظيفه ذاتي اين اداره كل مبني بر حفظ و نگهداري از محورهاي تحت پوشش خود عنوان كرد: اين اداره كل اقدامات وسيعي را در ماه اخير در زمينه لكه گيري هندسي (2700 مترمربع) و روكش، آسفالت (5/5 كيلومتر) در سطح محورهاي اصلي و فرعي استان با اعتباري بيش از 7800 ميليون ريال به اجرا در آورده است.

مدير كل راه و ترابري استان مازندران در ادامه درخصوص محورهايي كه عمليات لكه گيري و روكش آسفالت در آنها انجام شده، اظهار داشت: محورهاي ساري-قائمشهر، كلارآباد-سلمان شهر، گلوگاه-نيالا، محور گنج افروز، ونوش-كامگر محله و سرراهي زاغمرز از جمله محورهايي هستند كه عمليات روكش و لكه گيري آسفالت در آنها به اجرا در آمده است.

اسد در خاتمه افزود: اجراي عمليات لكه گيري و روكش آسفالت در محورها، علاوه بر افزايش طول عمر مفيد و بازدهي راه ها مي تواند در زمينه افزايش ضريب ايمني و جلوگيري از خسارات وارده نقش مهمي ايفا كند./ق2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.