سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

هنر نمایی گروه كامكارها در شهركرد

صدا و آواز گروه موسیقی كامكارها، با هنر نمایی اعضای این گروه، هفته جاری در شهركرد طنین انداز می شود.

مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی هنری نوای مهر گفت: كسنرت موسیقی كامكارها به تهیه كنندگی این موسسه، روزهای پنجشنبه نوزدهم و جمعه بیستم اردیبهشت ماه در شهركرد برگزار می شود.
كیوان عسگری پور افزود: این كنسرت در تالار حجاب شهركرد برگزار می شود و تاكنون 70 درصد از بلیت های این كنسرت پیش فروش شده است و فروش بلیت برای علاقه مندان به موسیقی فاخر ایرانی تا زمان تكمیل شدن ظرفیت مكان در نظر گرفته شده ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: گروه كامكارها یكی از گروه های معتبر در موسیقی سنتی ایران است كه تاكنون آثار فاخری را اجرا كرده است.
عسگری پور تصریح کرد: كنسرت گروه موسیقی كامكارها در دو روز برگزار می شود و در هر روز یك هزار و 500 نفر مخاطب این كنسرت خواهند بود.
مدیر مسوول موسسه فرهنگی هنری نوای مهر گفت: در این كنسرت گروه كامكارها، قطعاتی را در دو بخش فارسی و كردی برای علاقمندان ارائه خواهد كرد.
وی یاداور شد: در این كنسرت، پشنگ كامكار، ارسلان كامكار، اردشیر كامكار، اردوان كامكار، بیژن كامكار، هانا كامكار، قشنگ كامكار، ارژنگ كامكار و نیریز كامكار به عنوان اعضای گروه در اجرای شهركرد به عنوان اعضای گروه كامكارها حضور خواهند داشت.
گروه موسیقی كامكارها به عنوان خانوادگی ترین گروه هنری ایران در زمینه موسیقی شناخته می شود كه تاكنون برنامه های مختلفی را در ایران و كشورهای مختلف اجرا كرده اند./س
برچسب ها: هنرنمایی ، کامکار ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.