سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی لباس رسمی برای مردان ايراني

شاه‌آبادی در شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد

 شاه آبادی معاون هنری وزیر ارشاد در صد و چهلمین جلسه کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران طراحی لباس رسمی برای آقایان و تدوین سند ملی مد و لباس را از اهم اقدامات معاونت هنری در حوزه سبک زندگی برشمرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از  تسنیم، صد و چهلمین جلسه کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و تألیف کتب درسی، گزارشی از نحوه معرفی مفاخر تمدن اسلام و ایران در کتب درسی مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه ارائه کرد.

وی گفت: در آغاز کار ما از فضای خالی پشت جلد کتب درسی برای این کار استفاده می‌کردیم و با توسعه کار به تناسب موضوع کتاب درسی، شخصیتی که در موضوع آن کتاب دارای اثر در تمدن اسلام و ایران بود، در متن کتاب وارد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان ادامه داد: البته کار به اینجا هم نباید محدود شود، بلکه باید با نمونه‌سازی از اختراعات مفاخر تمدن اسلام و ایران دستاوردهای این مفاخر به صورت عینی و در قالب لوازم کمک آموزشی وارد آموزش و پرورش شوند.

در ادامه این جلسه، شاه‌آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از اقدامات این معاونت پیرامون موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی ارائه کرد.

وی گفت: طراحی لباس رسمی برای آقایان و تدوین سند ملی مد و لباس از اهم اقدامات معاونت هنری در حوزه سبک زندگی است.

شاه آبادی افزود: در مورد لباس رسمی آقایان، با توجه به مباحثی که قبلاً در این کمیته داشته‌ایم ابتدا باید یک کار فرهنگی و ترویجی در سطح جامعه انجام شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.