سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت لوازام خودرو مدل بالا در يک دقيقه؛

سارق حرفه‌اي تهران: به خاطر مواد سارق حرفه‌اي شدم+عکس

يک سارق حرفه‌اي که در يک دقيقه ضبط خودرو‌هاي مدل بالا را در منطقه يافت آباد تهران به سرقت مي‌برد توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ صبح روز گذشته ماموران معاونت تجسس کلانتری 151 یافت آباد در حال گشت زنی نامحسوس در بلوار الغدیر بودند که مشاهده کردند مرد جوانی ساک دستی سرمه ای رنگ به همراه داشته و در حال پرسه زنی است.

این موضوع شک ماموران را برانگیخت و ماموران به متهم نزدیک شده و در نگاه اول دریافتند وی از سارقان حرفه ای و سابقه دار منطقه یافت آباد است.

به همین منظور محتوایات ساک این جوان 21 ساله که روح اله نام داشت را مورد بررسی قرار دادند و توانستند از داخل کیف یک دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه ضبط بدون پنل، و یک تاکسی متر و یک عدد عینک آفتابی کشف و ضبط کنند.

با کشف اموال متهم دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد و در تحقیقات پلیسی متهم ضمن اعتراف به چند فرقه سرقت لوازم خودرو بیان داشت: مدتی است به علت داشتن اعتیاد از خانواده ترد شدم و به صورت بلامکان زندگی خود را سپری می کنم و به جهت مواد و امرار معاش اقدام به سرقت لوازم خودرو می نمایم و تا کنون بیش از 50 مورد سرقت داخل خودرو‌هاي مدل بالا  با شگرد استفاده از شمع داشتم و در يک کلمه مواد مخدر مرا سارق حرفه‌اي کرد.

رئیس کلانتری 151 یافت آباد سرهنگ سینکایی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به این که متهم تبحر خاصی در سرقت لوازم خودرو دارد پرونده وی بنا بر دستور مقام قضایی جهت ادامه پیگیری و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.

برچسب ها: تجسس ، کلانتری ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.