سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمضان فرصتي براي حضور در "بازارهاي جهاني" است

ماه مبارک رمضان زمان مناسبي براي حضور ايران در بازارهاي کشورهاي اسلامي است.

فاطمه آقاميري، کارشناس اقتصادي در گفتگو با گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: ماه رمضان مي‌تواند فرصتي مناسب براي افزايش صادرات محصولات ايراني با برند حلال باشد.

وي گفت: مصرف مواد غذايي مسلمانان در ماه مبارک رمضان و به ويژه استفاده از برخي غذاها و محصولات مثل خرما چند برابر مي‌شود که اين مهم مي‌تواند زمان مناسبي براي حضور ايران در بازارهاي جهاني باشد.

اين کارشناس مراحل اين بازاريابي را به صورت زير عنوان کرد و گفت: شناسايي ظرفيت‌هاي صادرات در داخل، نوع برداشت و بسته بندي، شناسايي بازارهاي هدف و قيمت‌گذاري مناسب براي صادرات از جمله اقلامي است که براي صادرات اين نوع محصولات بايد مدنظر باشند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بازار ، رمضان ، برداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.