سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

ارتقاء بخش هاي بمپور و سرباز تا سه ماه آينده به شهرستان

نماينده مردم شهرستانهاي ايرانشهر، دلگان و فنوج و بخش هاي آشار، بنت، لاشار و آهوران از توابع نيكشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: زمينه ارتقا بخش هاي بمپور و سرباز در جنوب سيستان و بلوچستان مهيا شده و حداكثر تا سه ماه آينده به شهرستان تبديل مي شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، محمد سعيد اربابي افزود: بزودي شاهد اجراي مصوبه ارتقاء دو بخش بمپور و سرباز به شهرستان خواهيم بود.

بخش بمپور تابعه ايرانشهر و بخش سرباز از توابع شهرستان سرباز در جنوب سيستان و بلوچستان واقع شده اند.

اربابي ادامه داد: گستردگي بسيار زياد استان سيستان و بلوچستان و شهرستانهاي تابعه ضرورت ارتقاء بخش هاي واجد شرايط براي خدمت رساني بهينه به مردم را بيشتر كرده است.

اين نماينده مجلس اظهار داشت: با پيگيريهاي انجام شده ماههاي اخير و نظر مساعد دولت اميدواريم پس از انجام مراحل قانوني، بزودي خواسته مردم بمپور و سرباز محقق شود.

اربابي ظرفيت و توانمندي سيستان و بلوچستان را كم نظير توصيف كرد و افزود: توانمنديهاي بسيار زياد بخش بمپور در زمينه كشاورزي و وجود اراضي ديمي در اين بخش كه در گذشته هاي دور به انبار غله بلوچستان مشهور بوده و نزديكي آن با محورهاي ترانزيتي مي تواند تاثير بسزايي در توسعه پايدار و اشتغالزايي مجموعه استان داشته باشد./س

برچسب ها: ارتقاء ، بخش ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.