سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميرآبادي خبر داد

هم‌اکنون؛ جلسه هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراها براي بررسي نهايي شکايت‌هاي واصله

عضو هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي مجلس، از برگزاري جلسه هيات متبوع خود با روساي هيات‌هاي عالي استانها به منظور بررسي نهايي شکايت‌هاي واصله از انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا خبر داد.

"احمد اميرآبادي‌فراهاني" نماينده مردم قم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از نهايي‌شدن انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا تا عصر امروز خبر داد و گفت: هم اکنون جلسه هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با حضور روساي هيات‌هاي عالي استان‌ها به منظور بررسي نهايي شکايت‌هاي واصله از انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در حال برگزاري است.
 
وي در ادامه افزود: در حال‌حاضر حدود 15 درخواست براي ابطال انتخابات شوراهاي شهر و روستا در برخي از توابع استان‌هاي تهران، قزوين، خوزستان، فارس، البرز، لرستان و چند شهر ديگر مطرح شده که در اين نشست شکايت‌ها بررسي و تصميم نهايي اتخاذ خواهد شد.

گفتني است: ساز و کار ابطال انتخابات شوراها به گونه‌ای است که با پیشنهاد هیئت عالی استان و با ارائه دلایل و مدارک مستند و پس از بررسی در هیئت مرکزی، رای به ابطال یا عدم ابطال صندوق یا حوزه انتخابیه‌ای داده خواهد شد و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تنها مرجع قانونی اعلام ابطال انتخابات در شهرهاست.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: انتخابات ، شورا ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.