سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش صادرات در سايه افزايش بنگاه هاي اقتصادي

بنگاه هاي اقتصادي فرصتي مناسب براي افرادي است که با سرمايه اندک تمايل به توليد دارند و زمينه صادرات را با تنوع محصول فراهم مي کنند.

فاطمه آقاميري کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش بنگاه ها در صادرات گفت: آمادگي براي صادرات از مهمترين ويژگي هاي يک بنگاه براي توسعه فعاليتهايش است.

وي گفت: اهميت صادرات به دليل ايجاد رقابت در بنگاه ها سبب توسعه تجارت داخلي مي شود.

اين کارشناس صادرات را به عنوان شاخصي براي بنگاه هاي اقتصادي دانست و ادامه داد: اگر بنگاهي در توليد داخلي موفق باشد صادرات هم با بيشترين درصد دارد و اين ميزان موفقيت بنگاه را در توليد نشان مي دهد.

آقاميري تاکيد کرد: بنگاه بايد با کمک به استراتژي و ديدگاه بلند مدت دارد بازار صادرات شود.

وي با بيان اين که استراتژي بلند مدت در صادرات بنگاه ها پاسخگو نيست اظهار داشت: اگر بنگاه بر روي سود کوتاه مدت و يا صادرات جزيي سرمايه گذاري کند قادر به برطرف کردن نياز مشتريان نبوده و در بلند مدت با شکست مواجه مي شود.

آقاميري  نقش  بخش بازاريابي و فروش در رقابت بنگاه هاي اقتصادي را مهم ارزيابي کرد و گفت: شناخت، تجزيه و تحليل و توان پيش بيني بازار از جمله رويکردهاي مهم بنگاه ها براي صادرات است.

وي خاطر نشان کرد: بنگاه هاي اقتصادي فرصتي مناسب براي افرادي است که با سرمايه اندک تمايل به توليد دارند و به همين منظور مي تواند زمينه هاي صادرات را با تنوع محصولات فراهم کند.
برچسب ها: بنگاه ، اقتصاد ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.