سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"برکه فروتن" با "مکافات" به شانزدهمین جشنواره آئینی سنتی می آید

نمایش "مکافات"، به نویسندگی آرمان دلیران و کارگردانی برکه فروتن، در شانزدهمین جشنواره بین المللی آئینی سنتی اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شانزدهمین جشنواره بین المللی جشنواره آیینی سنتی، فروتن اظهار کرد: این نمایش سال گذشته در سالن انتظار اصلی تئاترشهر اجرا شده بود و اینک بدون هیچ تغییراتی در متن و شکل اجرایی، در بخش مرور جشنواره آئینی سنتی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایش «مکافات» نمایشی با ویژگی های ایرانی است که به معرفی تاریخچه سیاه بازی در ایران می پردازد، درباره ساختار و داستان این نمایش افزود: ماجرای نمایش «مکافات» در مورد شخصی است که در زمان ناصرالدین شاه، عاشق مهدی مصری (سیاه باز معروف) و هنرسیاه بازی می شود و به همین علت، طومار او را می دزد، اما دچار نفرین شده و به زمان معاصر می آید.

وحید نفر تنها بازیگر این نمایش است و سایر عوامل آن نیز عبارت اند از: سمانه سفری دستیار کارگردان، محمدرضا زمانی مدیر اجرا، تهمورث امیری و بهزاد بختیاری موسیقی، سیدمحمدباقر قوام طراح پوستر و بروشور و حسین جمالی دراماتورژ.

گفتنی است، شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آئینی سنتی، شهریورماه سال جاری، به دبیری داوود، فتحعلی بیگی، برگزار خواهد شد./ي2
برچسب ها: فروتن ، نمایش ، مکافات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.