سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسامي دوبلورهاي برجسته سيما در جشنواره بين‌المللي فيلم كودك؛

75 فيلم از 40 كشور دنيا

بزرگان دوبله ايران در 27 جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان شگفتي مي‌آفريند.

"مريم رادپور" دوبلور سيما با اشاره دوبله همزمان و حضور دوبلورهاي برجسته جشنواره كودك در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: به سرپرستي "پرويز ربيعي" دوبلورهايي چون "مريم رادپور"، "بهروز عليمحمدي"، و "شوكت حجت‌در"، اين جشنواره حاضر مي‌شوند. 

وي با اشاره به تيم "افشين زي‌نوري" تصريح كرد: همراه اين مدير دوبلاژ سيما "نرگس فولادوند" و "مهسا شرافت" در 27 جشنواره بين المللي كودك و نوجوان حاضر مي‌شوند. 

"رادپور" در خصوص دوبلورهاي همراه با "رضا آفتابي" اظهار داشت: "مريم شيرزاد" و "نسيم رضاخاني" ديگر دوبلورهاي همراه جشنواره بين‌المللي كودك و نوجوان هستند. 

وي با اشاره به آخرين تيم كه به سرپرستي "ناهيد شعشعاني" به اصفهان مي‌روند، ابراز داشت: "سعيد شيخ‌زاده" و "شيلا آژير" از دوبلورهاي همراه "شعشعاني" در جشنواره 27 فيلم كودك و نوجوان خواهند بود. 

"رادپور" با اشاره به دهمين سال حضور خود در جشنواره فيلم كودك و نوجوان تصريح كرد: دوبله همزمان جذابيت خاص خودش را داشته و تماشاچي را درگير همذات‌پنداري ما با رل مورد نظر مي‌كند. 

وي اظهار داشت: دوبله همزمان بسيار دشوار است و همزمان با فيلم پخش شده در هر گروه دوبلورها بايد جاي همه شخصيتهاي يك فيلم صحبت كنند. 

*آغاز به كار دوبله همزمان از 15 مهر ماه سال جاري  

"رادپور" با اشاره به زمان حركت تيم دوبلورها به اصفهان گفت: تيم دوبلاژ به اصفهان حركت مي‌كند و دوبله فيلمهاي جشنواره كودك را از 15 مهر ماه سال جاري نيز آغاز مي‌كنيم. 

*حضور 40 كشور در جشنواره فيلم كودك 

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ در 27 جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان در بخش بين الملل 75 فيلم از 40 كشور دنيا حضور خواهند داشت. 

بنابراين گزارش، از 15 تا 19 مهر ماه سال جاري جشنواره فيلم كودك و نوجوان با حضور گسترده هنرمندان داخل و خارج از كشور در اصفهان برگزار خواهد شد./ي2 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.