سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار عراقي خبر داد؛

افزايش ضریب امنیت در مناطق مرزی کشور

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بيان اينکه طرح شهیدان "شوشتری" و "محمدزاده" در واگذاری و ایجاد امنیت پایدار در منطقه تأثیر بسزایی داشته است، گفت: به برکت تعامل خوب مردم و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی، امروز استان سیستان و بلوچستان از امنیت بالایی در سطح کشور برخوردار شده است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "عبدالله عراقی" در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی تیپ 110 سلمان فارسی سپاه سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت ایجاد توسعه گروه‌ها و دسته‌های رزمی مردم‌نهاد برای اجرای امنیت پایدار اظهار داشت: طرح شهیدان "شوشتری" و "محمدزاده" در واگذاری و ایجاد امنیت پایدار در منطقه تأثیر بسزایی داشته است.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، افزود: شهیدان شوشتری و محمدزاده، نماد صبر و استقامت در این منطقه بودند و کار خود را بی‌منت و فقط برای رضای خداوند انجام می‌دادند.
 
سردار عراقی با تأکید بر اینکه ضریب امنیت در مناطق مرزی کشور ارتقا یافته است، تصريح کرد: به برکت تعامل خوب مردم و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی، امروز استان سیستان و بلوچستان از امنیت بالایی در سطح کشور برخوردار شده است.
 
در ادامه این مراسم از زحمات سردار "گشتاسبی" فرمانده سابق تیپ 110 سلمان فارسی تقدیر و سردار "قربان محمد اشعری" به عنوان فرمانده جدید اين تيپ معرفی شد.

انتهای پيام/
برچسب ها: عراقی ، سپاه ، دفاعی ، امنیتی ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.