سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بسیج یادگار جاویدان امام راحل است

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، در جمع بسیجیان اهر بسیج را یادگار جاویدان امام راحل برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سردار پورجمشیدیان حضور بسیج در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی را منشاء خیر و برکت برای نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: بسیج با حضور معنوی و قدرتمند خود در طول 8 سال دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و تقوی و تبعیت از فرمان حضرت امام (ره) توانست بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شود.

وی، گفت: علت کینه و دشمنی استکبار جهانی و در رأس آن امریکا را از ایران اسلامی، محبوبیت انقلاب اسلامی و تأثیرپذیری مسلمانان از نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: با وجود تمامی توطئه های دشمنان، انقلاب اسلامی در قلب مسلمانان جهان از جایگاه ویژه برخوردار است و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف نشان از نفوذ انقلاب اسلامی در بین مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

وی، تبعیت از رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت را از افتخارات بزرگ بسیج برشمرد و افزود: بسیجیان جان برکف گوش به فرمان ولایت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش مضاعف خواهد کرد و با افتخار گامهای عملی در راستای شعار سال و کمک به دولت جدید در جهت حل مشکلات کشور آمادگی کامل دارد.

وی، در قسمتی دیگر از سخنان خود حضور بسیج و سپاه را در عرصه های مختلف را کمک به پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و افزود: عده ای سعی دارند با فرافکنی بین دولت و سپاه فاصله ایجاد کنند که قطعاً دراین زمینه موفق نخواهند شد.

این مقام مسئول افزود: سپاه و بسیج در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری تکلیف خود می داند همچنانکه در کنار تمامی دولتهای بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی همکاری داشته و در کنار دولت جدید جناب دکتر روحانی نیز این همکاری ادامه خواهد داشت./ز

برچسب ها: بسیج ، یادگار ، جاویدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.